سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود پایان نامه مقایسه میزان افسردگی در زنان شاغل و غیر شاغل

تعداد صفحات:85
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
تقدیر و تشکر
قدردانی
چکیده
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
بیان مساله
اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
فرضیه تحقیق
تعاریف عملیاتی
فصل دوم – پیشینه تحقیق
تاریخچه افسردگی
تعریف افسردگی
نشانه های افسردگی
شخصیت افسردگی
محیط های افسردگی زا
علل افسردگی
به چه دلیل احتمال ابتلا زنان به افسردگی بیشتر از مردان است
طبقه بندی افسردگی روانی
انواع افسردگی
انواع نظریه درباره افسردگی
آشنایی با داروهای ضد افسردگی
درمان افسردگی
فصل سوم – روش اجرای تحقیق
مقدمه
روش تحقیق
طرح تحقیق
جامعه آماری
نمونه و روش نمونه گیری
ابزار اندازه گیری
روش جمع آوری اطلاعات
روش های آماری
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل آماری
مقدمه
آزمون فرضیه
جداول و نمودارها
فصل پنجم – خلاصه بحث و نتیجه گیری
ارائه یک خلاصه کوتاه از فصل های گذشته
بحث در زمینه یافته ها (اهمیت، تفسیر نتیجه گیری)
نتیجه
پیشنهاداتی برای مقابله با افسردگی
پیشنهادات تحقیق
محدودیت های تحقیق
منابع و ماخذ
ضمائم

فهرست جداول:
مقایسه میانگین انحراف استاندارد و t محاسبه شده
توزیع فرمانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس شاغل بودن
توزیع فراوانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس غیرشاغل بودن
توزیع فراوانی میزان افسردگی افراد نمونه بر اساس وضعیت شغلی

فهرست نمودارها:
درصد میزان افسردگی شاغلین
درصد میزان افسردگی غیرشاغلین
میزان افسردگی شاغلین و غیرشاغلین

چکیده:
افسردگی پاسخ طبیعی فرد به فشارهای زندگی است. در این اختلال فرد دارای حالات غمگینی گرفتگی و بی حوصلگی است خصوصیات اصلی حالات افسردگی کاهش عمیق میل به فعالیت های لذت بخش روزمره مثل معاشرت تفریح ورزش و تغذیه است افسردگی تنها برنامه ناهنجاری تلقی میشود که با واقعه ایجاد کننده آن متناسب نباشد.
امروزه متاسفانه بیماری افسردگی یکی از بیماری های رایج در میان اقشار مختلف مردم است. در بیماری افسردگی واکنش ها غیر طبیعی هستند یعنی انسان در برابر ناملایمات و شکست ها بیش از حد افسرده میشود.
علل ابتلا به این بیماری ارث، تغییرات شیمیایی، از دست دادن والدین در کودکی و حوادث ناخوشایند زندگی و بیماری های جسمی مختلف و استفاده از داروها میتواند باشد. مطالعات ثابت کرده است که اگر کسی در دوران رشد مصیبت و غم بزرگی مثل مرگ یکی از والدین یا فرد مهمی از خانواده دیده باشد نسبت به افسردگی حساسیت بیشتری دارد. افسردگی از شایع ترین مشکلات روانی افراد است به طوری که حدس زده می شود 75% افرادی که در موسسات درمانی بستری میشوند دچار افسردگی هستند.
میزان افسردگی در میان زنان افزایش چشمگیری پیدا کرده است به طوری که در برخی پژوهش های به عمل آمده افسردگی در زنان 3 الی 4 برابر بیشتر از مردان است در این میان زنان خانه دار بیشترین میزان افسردگی را به خود اختصاص داده اند.
مجموعه مورد بحث بررسی میزان افسردگی بین زنان شاغل در اداره آموزش و پرورش که 383 نفر از معلمین را در مقطع راهنمایی تشکیل میدهد و زنان غیرشاغل را در نظر میگیرد. فرضیه مورد پژوهش مربوط میشود به بررسی میزان افسردگی در بین این دو گروه بدان معنی که بین میزان افسردگی زنان شاغل و غیرشاغل تفاوت معنا داری وجود دارد. جامعه آماری این پژوهش را 383 نفر از معلمین زن در مقطع راهنمایی تشکیل میدهد و نمونه آماری متشکل از 60 نفر میباشد که به صورت تصادفی انتخاب شده اند ابزار جمع آوری اطلاعات استفاده از پرسشنامه افسردگی بک (BDI) میباشد و روش آماری مورد استفاده آمار توصیفی محاسبه تجزیه و تحلیل داده ها و آمار استنباطی جهت آزمون فرضیه و مشخص کردن ارتباط معنادار بین متغیرها میباشد و در نهایت نتایج بدست آمده در این پژوهش تفاوت معنا دار بین میزان افسردگی در دو گروه از زنان شاغل و غیرشاغل را نشان میدهد.

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل سیستم اطلاعات (سیستم بانکی)

تعداد صفحات:36
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
معرفی انواع سپرده ها
افتتاح حساب سرمایه گذاری کوتاه مدت
حساب سپرده سرمایه
حساب و سرمایه گذاری بلند مدت
مفقودی، سرقت و یا معدوم شدن گواهی سپرده سرمایه گذاری بلندمدت
نرخ سود و طریقه پرداخت آن
نحوه حساب سپرده بلند مدت
فوق العاده ها و هزینه ها
افتتاح حساب از طریق وکالت
افتتاح حساب توسط قید
صدور گواهی سپرده سرمایه گذاری بلند مدت
سرقت و معدوم شدن گواهی سپرده
مزایا
تقصیرات و تنبیهات اداری
بازنشستگی، وظیفه و از کار افتادگی و پس انداز
آیین نامه استخدامی
بهداشت و رفاه مستخدمین
گزارش کار

دانلود پایان نامه نقش اعتماد سازمانی بر فرهنگ سازمانی در سازمان بازنشستگی شهردار

تعداد صفحات:70
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول : کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضروریت تحقیق
اهداف پژوهش
هدف اصلی
اهداف فرعی
مدل مفهومی تحقیق
فرضیه های تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیات فرعی
قلمرو زمانی تحقیق
قلمرو مکانی تحقیق
تعاریف نظری و عملیاتی واژه ها
فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق
مفهوم اعتماد
فرآیند اعتماد
مرحله اول : اعتماد بعنوان یک عقیده
مرحله دوم : اعتماد بعنوان یک تصمیم
مرحله سوم : اعتماد بعنوان یک عمل
تعهد سازمانی
رابطه اعتماد و تعهد سازمانی
ابعاد اعتماد
صداقت
ثبات
وفاداری
رک و راست بودن
انواع اعتماد در سازمان
اعتماد مبتنی بر بازدارندگی
اعتماد مبتنی بر آگاهی
اعتماد مبتنی بر شناسایی
مدل و چارچوب نظری بحث اعتماد
مدل اعتماد از دیدگاه مارتینز
جنبه های شخصی اعتماد
وظیفه شناسی
شامل رفتارهایی مانند کار سازماندهی شده و سخت که قابل اعتماد و مسئولیت پذیر باشد. نقطه مقابل آن بی دقتی وعدم مسئولیت پذیری است
خوشایندی
ثبات انسانی
گشودگی تجربی
برون گرایی
فرهنگ سازمانی
مقدمه
ویژگیهای فرهنگ
فرهنگ سازمانی از دیدگاه صاحب نظران
تعریف فرهنگ سازمانی
ارزیابی فرهنگ سازمانی
انواع فرهنگ سازمانی
ابعاد فرهنگ سازمانی
مدلهای متعدد فرهنگ سازمانی
مدل براون
مدل کوئین
مدل کتزدووریس و میلر
مدل هافستد
مدل شاین
سرچشمه و پیامدهای فرهنگ سازمانی
معیارهای ارزیابی طبقه بندی های فرهنگ سازمانی
فرهنگ سازمانی مدل دنیسون
فرهنگ ماموریتی
فرهنگ تداوم رویه (بوروکراتیک)
فرهنگ مشارکتی
فرهنگ انطباق پذیری
ضرورت شناخت فرهنگ برای سازمانها
اهم وظایف سازمان
فصل سوم : روش تحقیق
مقدمه
طرح تحقیق
نوع تحقیق
هدف تحقیق
میزان دخالت محقق
افق مقطعی
ابزار گردآوری داده ها
جامعه آماری و نمونه آماری
روش تجزیه و تحلیل داده ها
پایایی (RELIABILITY)
ثبات سنجه‌ها
سازگاری درونی سنجه ها
روایی ( VALIDITY)
روایی محتوا
روایی وابسته به معیار
روایی سازه (مفهومی)
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده‌ها
مقدمه
بررسی توصیفی ویژگیهای جمعیت شناختی
جنسیت
میزان تحصیلات
رده سازمانی
آزمون فرضیات تحقیق
آزمون فرضیه فرعی اول
آزمون فرضیه فرعی دوم
آزمون فرضیه فرعی چهارم
آزمون فرضیه اصلی پژوهش
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
مقدمه
نتایج حاصل از آزمون فرضیه ها
نتایج حاصل از آزمون فرضیه اول
نتایج حاصل از آزمون فرضیه دوم
نتایج حاصل از آزمون فرضیه سوم
نتایج حاصل از آزمون فرضیه چهارم
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادها

فهرست اشکال:
مدل مفهومی طرح براساس مدل دنیسون
سطوح فرهنگی و تعامل آن ها مدل شاین
مدل چند لایه ای از فرهنگ سازمان
انواع کارکرد فرهنگ سازمانی
سرچشمه و پیامدهای فرهنگ سازمانی
نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت
نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب تحصیلات
نمودار توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب نوع رده سازمانی

مقدمه:
مفهوم اعتماد و مسائل مربوط به آن در چند سال گذشته بطور فزاینده ای محور مطالعه سازمان ها گردیده است. امروزه اهمیت اعتماد در سازمانها به خوبی آشکار گردیده است چرا که برقراری ارتباطات و تحقق همکاری میان افراد نیازمند وجود اعتماد است. در عصری که روابط بین افراد و گروه ها سست تر شده و به سرعت در حال تغییر است، اعتماد که عمدتا مبتنی بر استنتاج ها و تفاسیر در مورد انگیزه ها، شخصیت و باطن دیگران است، موضوع محوری سازمان ها است که رشد و حیات آن ها را تضمین مینماید. اهمیت اعتماد به این دلیل است که مدیران به دنبال درک و شناخت چگونگی ایجاد همکاری موثر در سازمانها میباشند. فرهنگ سازمانی هویت اجتماعی هر سازمان است. این فرهنگ پدیده ای ملموس نبوده بلکه نیروی پنهانی است که در ورای ملموس و مشهود فعالیت کرده و بعنوان یک نیروی جمعی افراد را به فعالیت و عملیات مشابه وا میدارد.
تحقیق حاضر با توجه به اهمیت اعتماد سازمانی به بررسی رابطه آن با فرهنگ میپردازد. در این فصل ابتدا مساله اصلی تحقیق بیان شده سپس به بیان اهمیت و ضرورت تحقیق، مدل مفهومی، فرضیه ها و تعریف متغیرهای اصلی تحقیق پرداخته میشود.

دانلود گزارش کارآموزی در سازمان فنی و حرفه ای

تعداد صفحات:59
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه سازمان آموزشی فنی و حرفه ای
مشخصات کلی و موقعیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای
بهداشت و رفاه
سالن نساجی
ماشین آلات
آشنایی با مراحل تولید
تهیه مواد اولیه
طبقه بندی الیاف نساجی
خواص فیزیکی
خواص شیمیایی
ریسندگی
ریسندگی الیاف بلند
ریسندگی الیاف کوتاه یا پنبه ای
مقدمات بافندگی
مقدمات نخ تار
بوبین پیچی
مقدار کشش روی نخ
محاسبات
چندلاکشی و چند لا تابی
چله پیچی
قفسه یک ردیفه
قسمت جلو ماشین
قسمت توقف الکتریکی
شانه
کیفیت کار چله پیچی
تعمیر و نگهداری ماشین چله پیچی
نخ کشی
نخ کشی یا چله کشی
روشهای متعادل نخ کشش
نخ کشی مستقیم( ساده یا ردیف)
نخ کشی جهشی
نخ کشی چند دستگاهی
نخ کش جناغی
نخ کشی ترکیبی
محاسبات مربوط به شانه
بافندگی
غلطک نخ تار
پل نخ تار
انواع پل تار
میله های تقسیم نخ های تار
وظایف میله های مقسم
لامل ها
وردها و میل میلک ها
دفتین
پایه
شانه
جسم پودگذار
پل پارچه
غلطک کشش پارچه(غلطک سمباده ای یا خاردار)
غلطک پارچه
کناره گیر یا تمپل
عملیات یک سیکل بافندگی
مکانیزم تشکیل دهنده و پودگذاری
مکانیزم پودگذاری
مکانیزم تشکیل دهنه دابی
طریقه انتقال حرکت از دابی به وردها
میل لنگ
مکانیزم پودگذاری پروژکتایل
مزایای ماشین بافندگی بی ماکو
دفتین زدن در ماشین بافندگی پروژکتایل
مکانیزم کنترل و مراقبت
مکانیزم کنترل نخ تار
مکانیزم کنترل نخ پود
سرعت و توان پودگذاری ماشین بافندگی پروژکتایل
منابع و مآخذ

فهرست اشکال:
درجه مهارت کارآموزان
موقعیت مکانی سازمان فنی و حرفه ای
محل قرارگیری ماشین آلات در سالن نساجی
بوبین پیچی
درام
نخ کشی مستقیم
نخ کشی جهشی
نخ کش جناغی
نخ کشی ترکیبی
نمره گذاری شانه
نمره گذاری شانه
نمای کلی ماشین بافندگی
لامل
ورد و میلمیلک
ماشین سولز-روتی p7200
پروژکتایل
انواع و ابعاد پروژکتایل
تور شن بار
اهرم ضربه و مضراب
مکانیزم پرتاب پروژکتایل
کناره برگردان
راهنما
مکانیزم کنترل نخ تار

مقدمه:
ماشین بافندگی پروژکتایل در آغاز دهه 50 وارد بازار شد و هنوز هم در سراسر جهان به کار میرود. به دلیل نوآوری های پیوسته و استفاده از سیستم های الکترونیکی پیشرفته و نیز استفاده از ریزپردازنده برای نظارت و کنترل وسایل مختلف این ماشین سطح بازده خوب و قابلیت کارکرد بالایی به دست آورده است. این ماشین به خصوص در حوزه ماشین های با عرض شانه زیاد جای خود را تثبیت کرده است.
در این ماشین بافندگی، پودگذاری به وسیله پرتابه های گیره دار کوچکی به نام پروژکتایل انجام میگیرد که تعداد آن ها بستگی به عرض بافت دارد. این پرتابه ها به وسیله نخ گیره های خود نخ پود را از بوبین های بزرگ با پیچش گرفته و آن را از دهانه تار در یک جهت می گذراند. پروژکتایل به نوبت عمل میکند و به صورت پی در پی پرتاب میشود. بنابراین یکی پس از دیگری حرکت کرده و در فضا یک مسیر پیوسته و حلقوی را تعریف می کند. که گویی بر روی یک زنجیره نقاله قرار گرفته اند. پروژکتایل اول پود را به صورت یک دنباله در عقب خود گرفته و نگه می دارد. سپس به وسیله میله ای ترشن بار پرتاپ می شود. پروژکتایل از دهانه تار عبور کرده و نخ پود را از داخل نخ های تار می کشاند و پس از آن پایین می افتد و به وسیله قسمتی که از زیر ردیف نخ های تار عبور می کند با سرعتی کمتر به نقطه آغاز خود برمی گردد. در اینجا پروژکتایل برای گرفتن پود جدید به سمت مکان پرتاپ می رود. همزمان پروژکتایل های دیگر پی در پی حرکت کرده و همین عمل را انجام میدهد.

دانلود پروژه نقش بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه

تعداد صفحات:29
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
واژگان کلیدی
مقدمه
پیشینه تحقیق
بیان مسئله
مدخلی بر مسئولیت اجتماعی
مسئولیت اجتماعی بازاریابی
مسئولیت اجتماعی مدیران
صاحبان سهام
کارکنان
مشتریان
محیط طبیعی
ارزش ها و هنجارهای فرهنگی
حقوق‌ مصرف‌ کننده‌ چیست؟
حقوق مصرف کنندگان در ایران
شرایط مساعد برای حفظ حقوق مصرف کنندگان
مشکلات بازاریابی در صنعت بیمه ایران
نقش بازاریابی اجتماعی در رعایت حقوق مصرف کنندگان
آموزش مدیران
نظم دهندگی دولت
قوانین مستقیم
قوانین غیرمستقیم
تاثیر رسانه‌های گروهی
نظام گزینش مدیریت
ارزشیابی جامع عملکرد مدیریت
حسابرسی مستقل اجتماعی
نتیجه گیری
منابع و ماخذ

چکیده:
هدف از این مقاله بررسی نقش بازاریابی به خصوص بازاریابی اجتماعی در توسعه صنعت بیمه میباشد. امروزه به دلیل تنوع نیازها و تخصصی شدن مشاغل، افراد یک خانواده برای تامین حداقل مایحتاج مصرفی خود نیازمند استفاده از کالاها و خدمات عرضه شده توسط دیگران هستند. از این رو نیاز به کالاهای مصرفی و خدمات یک نیاز ضروری و اجتناب ناپذیر است که هر گونه اختلال در تولید و توزیع آن ها میتواند جامعه و مدیریت آن را به چالش بکشاند و علاوه بر زیان های مادی صدمات و زیان های معنوی را نیز متوجه مصرف کننده نماید. شاید کسی تصور نمیکرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکت ها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل کنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاه ها وارد ادبیات بازاریابی شد.