سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود پایان نامه بررسی و ارزیابی رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی در شعب با

تعداد صفحات:129
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات پژوهش
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
سوالات پژوهش
فرضیات پژوهش
اهداف پژوهش
هدف اصلی
اهداف جرئی
پیشینه پژوهش
تحقیقات داخلی
تحقیقات خارجی
روش پژوهش
ابزار پژوهش
جامعه آماری پژوهش
نمونه و روش نمونه گیری
اعتبار(روایی) ابزار سنجش
پایایی ابزار سنجش
تجزیه و تحلیل داده ها
محدودیت تحقیق
فصل دوم – ادبیات پژوهش
مقدمه
تاریخچه بانکداری الکترونیک
بانکداری دوره قدیم
بانکداری قرون وسطی (قرون پنج تا پانزدهم میلادی)
بانکداری در دوره جدید
مفاهیم و تعاریف بانکداری الکترونیک
موارد اهمیت بانکداری الکترونیک
بانکداری متمرکز الکترونیکی
روش های ارائه خدمات بانکداری الکترونیک
تلفن بانک
دستگاه خودپرداز (ATM)
دستگاه نقطه پایانه فروش (pos)
دستگاه pin pad
بانکداری اینترنتی
تلفن همراه
روش های پرداخت در بانکداری الکترونیک
پول الکترونیک
چک الکترونیک
کارت های الکترونیکی
سطوح بانکداری اینترنتی
مزایای بانکداری الکترونیک
معایب بانکداری الکترونیک
مشتری
وفاداری
رضایت مشتری
تعریف رضایت مشتری
برنامه اندازه گیری رضایت مشتری
هدف های رایج اندازه گیری رضایت مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان
ضرورت به کارگیری CRM
مزایای استفاده از سامانه CRM
راﺑﻄﻪ اﺑﻌﺎد ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺸﺘﺮی در صنعت بانکداری
خدمات
مفهوم خدمت
ویژگی های خاص خدمات بانکی
کیفیت خدمات
سروکوآل (ابزار سنجش کیفیت خدمات)
BSQ (ابزار سنجش کیفیت خدمات بانکی)
فصل سوم – تجزیه و تحلیل داده ها
مقدمه
آمار توصیفی
فصل چهارم – بحث و نتیجه گیری
جمع بندی
آزمون فرضیات
نتیجه گیری
پیشنهادها
منابع و مآخذ
منابع فارسی
منابع لاتین
ضمائم و پیوست ها
پرسشنامه
Spss
Abstract

فهرست اشکال:
تلفن بانک
دستگاه ATM
یک دستگاه POS
دستگاه pin pad
بانکداری اینترنتی
تلفن همراه

فهرست نمودارها:
سهم درگاه های خودپرداز و پایانه فروش از عملیات بانکداری الکترونیکی از 85 تا 90
جنس
تحصیلات
سن
هیستوگرام وب سایت
هیستوگرام امنیت
هیستوگرام خدمات
هیستوگرام سرعت

فهرست جداول:
آمار ابزارها و و تجهیزات الکترونیکی تا سال 1390
میزان استفاده از ابزارها و تجهیزات پرداخت الکترونیک (سهم انواع مختلف کارت های بانکی از 86 تا 90)
نسبت کارت به درگاه های مختلف پرداخت از سال 83 تا 90
متوسط تعداد تراکنش درگاه های مختلف از سال 85 تا 90
مبلغ تراکنش های ماهانه درگاه های مختلف به ریال از 85 تا 90
مبلغ متوسط تراکنش هر دستگاه و متوسط مبلغ هر تراکنش درگاه های مختلف به ریال از 85 تا 90
فراوانی جنسیت
فراوانی تحصیلات
فراوانی سن
فراوانی گویه های استراتژی دانش
فراوانی گویه های امنیت بانکداری الکترونیک
فراوانی گویه های خدمات بانکداری الکترونیک
فراوانی گویه های سرعت عملیات
آمار توصیفی متغیر وب سایت
آمار توصیفی متغیر امنیت
آمار توصیفی متغیر خدمات
آمار توصیفی متغیر سرعت

چکیده:
در سالهای اخیر صنعت بانکداری به دلیل تغییر و تحولات عمده ای که در زمینه های فناوری و توسعه ارتباطات به وجود آمده، تغییرات چشمگیری داشته است. به کارگیری فناوری اطلاعات در صنعت بانکداری الکترونیکی موجب کاهش فاصله جغرافیایی شده است. و همچنین کاهش فاصله زمانی بین بانک و مشتری شد. و همچنین کاهش هزینه های ارائه خدمات بانکی و نقل و انتقال پول و افزایش رقابت بین بانک ها شده است. و باعث بالابردن کیفیت خدمات و در نهابت موجب تغییر ساختار هزینه ای بانک ها و بهینه شدن صنعت بانکداری کشور میگردد. که به تبع آن ایجاد بستر مناسب و فرهنگ سازی در زمینه بانکداری الکترونیکی مهم ترین عامل پیشبرد اهداف ذکر شده میباشد. این پژوهش با هدف بررسی و ارزیابی رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک ملت شهر کاشان طراحی گردیده است. روش پژوهش توصیفی (پیمایشی) و جامعه آماری شامل کلیه ای از مشتریان بانک ملت شهر کاشان شعبه کمال الملک میباشد. حجم نمونه پژوهش 100 نفر از مشتریان بانک ملت هستند. که به شیوه تصادفی ساده انتخاب شدند. و پرسشنامه ها بین آنها توزیع گردید. نتایج آماری آزمون تی نشان داد که وب سایت، امنیت، خدمات و سرعت عملیات بانک ملت در رضایت مشتریان از بانکداری الکترونیکی تاثیرگذار است. همچنین نتایج نشان داد که ویژگی های خدمات بانکداری الکترونیک از جمله سهولت در یادگیری و کاربرد استفاده از آن، مفید بودن خدمات شامل: عدم محدودیت های مکانی و زمانی، سرعت بخشیدن به کارها، امنیت این خدمات و حفاظت از داده های شخصی و اطمینان از صحیح بودن آن ها باعث گرایش مشتریان به استفاده از این خدمات میشود.

دانلود پایان نامه بررسی تاثیر صنایع دستی در توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی

تعداد صفحات:28
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت تحقیق
اهداف تحقیق
هدف کلی / اصلی / عمومی / علمی
اهداف ویژه / خاص/ جزئی / اجرایی / کاربردی
هدف علمی
هدف کاربردی
اهداف پژوهش حاضر
فرضیات تحقیق
فرضیه اصلی
فرضیات فرعی
واژگان کلیدی پژوهش
صنایع دستی
توسعه اقتصادی
توسعه اجتماعی
توسعه فرهنگی
تاریخچه مطالعاتی
تحقیقات خارجی
تحقیقات داخلی
چارچوب نظری
ادبیات تحقیق
صنایع دستی جاذبه ای برای گردشگران
توسعه صنایع دستی راهکاری برای ایجاد اشتغال پویا
مشکلات و موانع توسعه صنایع دستی
برهم کنش میان صنایع دستی و گردشگری و تعاملات با مقوله های فرهنگی
رابطه بین صنایع دستی و توریسم
نقش اقتصادی صنایع دستی
نقش صنایع دستی در بالابردن سطح اشتغال
نقش صنایع دستی در ازدیاد درآمد سرانه
نقش صنایع دستی در تولید ملی
نقش صنایع دستی در توسعه صادرات
جامعه آماری
حجم نمونه
ابزار جمع آوری اطلاعات
سنجش روایی و پایایی پرسشنامه
روش جمع آوری اطلاعات
متغیرهای پژوهش
متغیر مستقل
متغیر وابسته
روش تجزیه و تحلیل داده ها
یافته های تحقیق
آمار توصیفی متغیرهای پرسشنامه
آمار توصیفی توسعه اقتصادی
آمار توصیفی توسعه اجتماعی
آمار توصیفی توسعه فرهنگی
آمار استنباطی
فرضیه اصلی
فرضیه فرعی اول
فرضیه فرعی دوم
فرضیه فرعی سوم
نتایج تحقیق
نتایج فرضیات پژوهش
بررسی فرضیه یک
صنایع دستی کاشان در توسعه اقتصادی آن تاثیرگذار است.
بررسی فرضیه دو
صنایع دستی کاشان در توسعه اجتماعی آن تاثیرگذار است.
بررسی فرضیه سه
ارتقا صنایع دستی کاشان در توسعه فرهنگی آن تاثیرگذار است.
پیشنهادات کلی (عمومی)
پیشنهادات مبتنی بر نتایج پژوهش
پیشنهادات به محققان آتی
محدودیت های پژوهش
پرسشنامه
منابع فارسی
منابع لاتین

چکیده:
هدف از این تحقیق بررسی تاثیر صنایع دستی بر رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، همچنین بررسی و کشف راهکارهای جدید برای مسئولین جهت جذب گردشگران و رونق هر چه بیشتر صنایع دستی در کاشان میباشد. جامعه آماری در این تحقیق کلیه کارکنان میراث فرهنگی شهرستان کاشان که بصورت رسمی و قراردادی شامل 64 نفر هستند، می باشند.
با توجه به محدودیت جامعه آماری برای نمونه گیری از روش سرشماری استفاده نموده و 60 پرسشنامه جمع آوری شد. قلمرو مکانی این پژوهش شهرستان کاشان و واحدهای تابعه (آران وبیدگل و قمصر) میباشد. در این مطالعه برای گردآوری داده ها از پرسشنامه و اسناد کتابخانه ای و مقالات علمی استفاده شده است. برای برآورد پایایی پرسشنامه تعداد 30 پرسشنامه در مرحله پیش آزمون (pretest) مورد استفاده قرار گرفت و بعد از استخراج، نمرات مربوط به هر پرسشنامه و وارد نمودن آنها به کامپیوتر از آزمون آلفای کرونباخ استفاده شد. از آنجا که ضریب بدست آمده برای متغیرها بالا 60/0 میباشد میتوان نتیجه گرفت که ابزار پژوهش ابزاری پایا و اعتماد پذیر میباشد.
در این پژوهش از منابع کتابخانه ای و سایت های علمی مختلف برای مطالعه اطلاعات موجود در زمینه صنایع دستی استفاده شده است. تمامی تحلیل های آماری توسط نرم افزار 18 SPSS انجام شده است.
نتیجه: صنایع دستی با ویژگی هایی چون کاربر بودن و ارزش افزوده بسیار بالا، تامین مواد اولیه مصرفی از منابع داخلی، نیاز به سرمایه اندک، برخورداری از ابزار کار ساده و بازار ساده فروش محصولات، سبب افزایش تولید ناخالص ملی، افزایش درآمد سرانه، توسعه صادرات، کسب درآمد ارزی نقش دارد.
گویه های پرسشنامه در ارتباط با نقش صنایع دستی در توسعه اقتصادی نشان میدهد که بیشتر پاسخگویان کاشان، نقش صنایع دستی در درآمدزایی و عدم نیاز به سرمایه گذاری زیاد را در توسعه اقتصادی تاثیرگذار می دانند. همچنین نتایج آماری آزمون تی وابسته فرضیه یک نشان داد که صنایع دستی در توسعه اقتصادی تاثیرگذار میباشد.

دانلود پایان نامه هویت و عزت نفس

تعداد صفحات:70
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – کلیات تحقیق
مقدمه
موضوع تحقیق
اهداف تحقیق
اهمیت موضوع
دلایل انتخاب موضوع
سوالات تحقیق
تعاریف عملیاتی واژه ها
فصل دوم – موضع گیری های نظری و یافته های پژوهشی در خصوص موضوع
موضع گیری نظری در خصوص هویت و عزت نفس
تعریف هویت و عزت نفس
شکل گیری هویت
نظریه های هویت
نظریه بلوز
نظریه کگان
نظریه لووینگر
نظریه اریکسون
نظریه گلاسر
نظریه های عزت نفس
نظر فروم
نظریه اریکسون
نظریه بندورا
نظریه کلی
نظریه مزلو
نظریه راجرز
یافته های پژوهشی در خصوص موضوع
نتیجه گیری
فصل سوم – روش پژوهش
روش تحقیق
جامعه و نمونه آماری
روش جمع آوری اطلاعات
ابزار اندازه گیری هویت
پرسشنامه گسترش یافته عینی پایگاه هویت من
نحوه اجرای پرسشنامه گسترش یافته عینی پایگاه هویت من
نحوه نمره گذاری پرسشنامه گسترش یافته عینی پایگاه هویت من
اعتبار و روایی پرسشنامه گسترش یافته عینی پایگاه هویت من
ابزار اندازه گیری عزت نفس
پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت
نحوه اجرای پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت
نحوه نمره گذاری پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت
اعتبار و روایی پرسشنامه عزت نفس کوپراسمیت
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل یافته های پژوهش
بررسی جمعیت شناختی
بررسی توصیفی و استنباطی فرضیه ها
فصل پنجم – بحث و نتیجه گیری
بحث و نتیجه گیری
نتیجه گیری نهایی
محدودیت ها
پیشنهادات
پژوهش هایی که در این زمینه انجام شده
منابع
منابع فارسی
منابع خارجی

فهرست جداول:
توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب سن
توزیع فراوانی ازمودنی ها برحسب وضعیت تاهل
توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب تحصیلات پدر
توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب تحصیلات مادر
توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب رشته تحصیلی
توزیع فراوانی بر حسب ترتیب تولد
توزیع فراوانی هویت دستیابی و عزت نفس
همبستگی بین عزت نفس و پایگاه هویت دستیابی
توزیع فراوانی هویت تعلیق و عزت نفس
همبستگی بین عزت نفس و پایگاه هویت تعلیق
توزیع فراوانی هویت ممانعت و عزت نفس
همبستگی بین عزت نفس و پایگاه هویت ممانعت
توزیع فراوانی هویت پراکندگی و عزت نفس
همبستگی بین عزت نفس و پایگاه هویت پراکندگی
نمرات میانگین واریانس عزت نفس و پایگاهای هویت دستیابی، تعلیق،‌ ممانعت و پراکندگی

مقدمه:
به طورخلاصه میتوان اظهار داشت که در فصل اول پژوهش، ابتدا در مورد چگونگی رشد شخصیت و نقش مهم آن در تبیین و تشریح اختلالات روانشناختی مطالبی بیان شد. چرا که از دیر باز مورد توجه روانشناسان بوده است و سهم قابل توجهی در تعیین مسیر بهنجار رشد دارد علاوه بر آن دو مولفه دیگر که در طول تاریخچه روانشناسی بحث ها و نظریات فراوانی را به خود اختصاص داده است هویت و عزت نفس میباشد که در تمامی اختلالات روانی دارای نقش تعیین کننده ای هستند. همچنین این دو مسئله بیشتر خود را در دوره نوجوانی و جوانی نشان میدهد و نقش کلیدی در این دوران ایفا میکند. آن چه که در واقع، پژوهش
حاضر باید جوابگو باشد، میزان همبستگی و چگونگی ارتباط هر یک از پایگاه های هویت با عزت نفس میباشد.
همانطور که در فصل های گذشته راجع به آن بحث شد ما در این پژوهش از نظریات روان شناسان بسیاری سود جستیم.
مارسیا در مطالعاتش به این نتیجه رسید که افراد پایگاه های تعلیق دارای منابع درونی اطمینان و امنیت و عزت نفس پایدار هستند و افراد پایگاه ممانعت و پراکندگی فاقد چنین منابعی هستند. در مطالعه ای دیگر، کرامر، متذکر شد که افراد پایگاه های هویت ممانعت و دستیابی هر دو از عزت نفس بالایی برخوردارند در صورتی که افراد پایگاه های تعلیق و پراکندگی که فاقد تعهد هستند از عزت نفس پایینی برخوردارند گلاسرد وسینی در مورد روابط متقابل عزت نفس و هویت مینویسند: (چگونگی برداشت ها و نظریات دیگران نسبت به ما در روشن کردن هویت ما نقش عمده ای بر عهده دارد. ارزشیابی های ما از خودمان در ارتباط با شرایط زندگی، اوضاع اجتماعی و اقتصادی نیز مبین هویت ماست و همچنین تصورات ما درباره وضع جسمانی و شیوه لباس پوشیدن، نوع هویت ما را در مقایسه با دیگران نشان میدهد.
فصل دوم که شامل عناوینی ازجمله موضع گیری های نظری در خصوص هویت و عزت نفس که خود شامل بخش هایی از قبیل تعریف هویت و عزت نفس میباشد که در این بخش به تعریف مفهوم هویت و عزت نفس پرداخته شده است و سپس به بحث شکل گیری هویت پرداخته میشود طبق نظریه اریکسون در مورد رشد روانی اجتماعی انسان، پنجمین مرحله از رشد روانی – اجتماعی شکل گیری هویت در مقابل پراکندگی میباشد. او در این مورد تاکید دارد که مراحل رشد هر یک به طور مجزا در درون خود پایان نمی یابد بلکه بهم پیوسته و وابسته است. عوامل مختلفی بر شکل گیری هویت تاثیر میگذارد از جمله: عوامل شناختی، والدین، مدرسه و عوامل اجتماعی – فرهنگی، تربیت تولد و فاصله سنی فرزندان در رفتار خود نوجوان و خیال پردازی ها و …
در بخش بعدی نیز به نظریه های مربوط به هویت از جمله نظریات بلوز – کگان – لووینگر – اریکون – گلاسر پرداخته میشود و همچنین در بخش بعدی به نظریه های مربوط به عزت نفس از جمله نظریات مردم – اریکسون – بندورا – کلی – مزلو و راجرز
و در دو بخش پایانی به مباحثی از جمله یافته های پژوهش در خصوص موضوع و نتیجه گیری نیز پرداخته شده است.
فصل سوم روش پژوهش رامعرفی میکند. این روش بصورت همبستگی میباشد و در نمونه گیری نیز از روش نمونه گیری خوشه ای استفاده کرده ایم. جامعه مورد مطالعه ما، دانش آموزان دختر مقطع پیش دانشگاهی و سوم دبیرستان شهرستان کاشان میباشند که از میان این تعداد ما 160 نفر را به عنوان حجم نمونه در اختیار گرفتیم. دو آزمون اجرا شده –آزمون گسترش یافته عینی پایگاه هویت من و دیگری آزمون عزت نفس کوپراسمیت – اجرای آزمون گروهی بود و داخل کلاس و حدود 20 الی 25 دقیقه وقت لازم بود تا آزمونی به هر دو آزمون پاسخ دهد. برای تحلیل داده ها از ضریب همبستگی پیرسون استفاده کردیم و برای بررسی تفاوت میانگین ها نیز از آزمون استفاده نمودیم.

دانلود پایان نامه طراحی و پیاده سازی سیستم اشتراک فایل تحت اندروید و ویندوز

تعداد صفحات:64
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – بررسی منابع علمی
بررسی فوائد برنامه‌نویسی تحت شبکه با جاوا
دریافت داده
ارسال داده
انبار فایل
پردازش موازی حجیم
تعامل نظیر به نظیر
بازی
چت
اشتراک فایل
سرورها
جستجو در وب
امنیت
تاریخچه جاوا
درباره اندروید
کمی درباره RUP و UML
فصل دوم – روش انجام پروژه
مقدمه
دیسیپلین مدلسازی سازمان
درک ساختار و پویایی سازمان
درک مسائل و مشکلات جاری سازمان
استخراج و استنتاج نیازمندی‌های سازمان
تعیین چشم‌انداز سازمان
دیسیپلین مدیریت نیازمندی‌ها
شناسایی اکتورها و موارد کاربرد
شرح مورد کاربرد
استخراج مدل مورد کاربرد
ایجاد نمونه‌ای از واسط کاربر
دیسیپلین تحلیل و طراحی
نمودار فعالیت
نمودارهای فعالیت سمت سرور
چند نمودار فعالیت دیگر
نمودار کلاس
نمودار شی
نمودار توالی
طراحی نمودار توالی دریافت فایل
طراحی نمودار توالی ارسال فایل
نمودار بسته
دیسیپلین پیاده‌سازی
تعریف ساختار کدهای برنامه
نمودار مولفه
دیسیپلین استقرار
نمودار استقرار
نتیجه گیری
منابع

فهرست اشکال:
نرم‌افزار چت Cisco Jabber
نرم‌افزار Azureus Vuze
نمودار مورد کاربرد سیستم اشتراک فایل
صفحه نخست نرم‌افزار کاربر (متناظر با مورد کاربرد احراز هویت)
صفحه انتخاب دریافت یا ارسال فایل
صفحه انتخاب فایل برای دریافت (متناظر با مورد کاربرد دریافت فایل)
صفحه انتخاب فایل برای ارسال (متناظر با مورد کاربرد ارسال فایل)
نرم‌افزار طرف مدیر سیستم – صفحه متناظر با مورد کاربرد نمایش لیست کاربران
پنجره ثبت کاربر جدید (متناظر با مورد کاربرد ثبت کاربر)
صفحه لیست پوشه‌های اشتراکی (متناظر با مورد کاربرد نمایش پوشه‌های اشتراکی)
پنجره انتخاب پوشه جدید برای اشتراک (متناظر با مورد کاربرد اضافه کردن پوشه)
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد احراز هویت
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد دریافت فایل
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد ارسال فایل
نمودار فعالیت شروع (طرف سرور)
نمودار فعالیت متناظر با چند مورد کاربرد مربوط به اشتراک پوشه
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد نمایش لیست کاربران
نمودار فعالیت متناظر با مورد کاربرد ثبت کاربر
نمودار کلاس سیستم اشتراک فایل
نمودار شی 1. در این نمودار شی task1 قصد ارسال پیغام به مقصد 192.168.1.10 را دارد
نمودار شی 2. شیء Listener1 پیام را دریافت کرده و در جواب آن شی msg2 را ایجاد می‌کند
سناریوی احراز هویت
نمودار توالی احراز هویت. متناظر با سناریوی شکل قبل
سناریوی دریافت فایل
نمودار توالی نمایش فایل‌های به اشتراک گذاشته‌شده
نمودار توالی دریافت فایل‌های به اشتراک گذاشته‌شده
سناریوی ارسال فایل
نمودار توالی ارسال فایل
نمودار بسته کاربر
نمودار بسته مدیر سیستم
نمودار مولفه سمت کاربر
نمودار مولفه سمت سرور
نمودار استقرار سیستم

فهرست جداول:
شرح مورد کاربرد احراز هویت
شرح مورد کاربرد دریافت فایل
شرح مورد کاربرد ارسال فایل
شرح مورد کاربرد نمایش لیست کاربران
شرح مورد کاربرد ویرایش کاربر
شرح مورد کاربرد ثبت کاربر جدید
شرح مورد کاربرد حذف کاربر
شرح مورد کاربرد نمایش پوشه‌های اشتراکی
شرح مورد کاربرد اضافه کردن پوشه
شرح مورد کاربرد حذف پوشه

چکیده:
در ابتدا به بررسی فوائد برنامه‌نویسی تحت شبکه و فوائد جاوا و اندروید میپردازم. سپس وارد فرآیند طراحی سیستم اشتراک فایل با رویکرد RUP و با استفاده از UML خواهم شد. توضیحات مربوط به هر یک از دیسیپلین‌های RUP و نمودارهای UML در بخش مربوط به خودش داده خواهد شد. زبان انتخابی من برای نوشتن این برنامه جاوا است، دلیل این انتخاب را در ادامه خواهم گفت. بعد از طراحی نوبت به پیاده‌سازی و نوشتن کد میرسد. در آخر، خروجی این پروژه، نمودارهای UML و در برنامه کاربردی، یکی برای ویندوز و دیگری برای اندروید، خواهد بود.

دانلود پروژه اساس راهبرد منابع انسانی

تعداد صفحات:29
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
بستر مدیریت منابع انسانی
محیط خارجی
محیط داخلی
مدیریت منابع انسانی
موضوعات مهم زیربنایی
تلفیق راهبردی
یک رویکرد منسجم
مدیریت تحول
انعطاف‌ پذیری
ارزش ها
الزام و تعهد
راهبرد کسب و کار و ماهیت آن
عناصر اصلی راهبرد منابع انسانی
تدوین راهبرد منابع انسانی
سازماندهی و مدیریت تدوین راهبرد منابع انسانی
منابع

مقدمه:
دلیل اینکه فقط معدودی از سازمان ها دست به تدوین راهبردهای منابع انسانی زده اند، چیست ؟ چرا شرکت هایی که در تدوین راهبردهای خود در سطوح بنگاه، واحد کسب و کار و وظیفه سرمشق و پیشتاز بوده اند، در تدوین راهبردهای مدیریت بر کارکنان خود این گونه کند عمل میکنند؟‌
این گونه نیست که منایع انسانی به خاطر بیش از حد غیر راهبردی بودن سزاوار داشتن هیچ راهبردی نباشد بلکه بر عکس، تمام شواهد حاکی از آن است که مدیران ارشد هر روز بیش از روز قبل بر اهمیت مسائل انسانی به عنوان مهم ترین مساله رویاروی سازمان ها واقف میشوند. تغییر اصطلاح پرسنل به منابع انسانی بیانگر این مساله است. نکته اصلی این تناقص آن است که نظام تفکر مدیریت منابع انسانی بر این محور استوار است که مسئولیت انتخاب، ایجاد انگیزه و بهسازی کارکنان بر عهده مدیران واحدها است و واحد اداری صرفاً مسئولیت ارائه مشاوره تخصصی و خدمات را عهده دار است و در دیگر تصمیمات نقشی ایفا نمیکند. استنتاج غیر منتظره و حتی گمراه کننده این است که گفته میشود به خاطر انتشار بیش از حد توجه بر مدیریت منابع انسانی، احتمالاً این پیشرفت، کار سازمان ها را در تدوین راهبردهای مدیریتی کارکنانشان سخت تر کرده باشد.
اجازه بدهید موضوع بحث این فصل را با دو عبارت درباره راهبرد منابع انسانی معرفی کنیم:
راهبرد منابع انسانی درباره تصمیماتی است که بر بکارگیری و بهسازی کارکنان و بر روابط موجود بین مدیریت و افراد تحت سرپرستی آن ها تاثیر عمده و دیرپاس میگذارند. این راهبرد بیان کنند تمایلات بنگاه درباره چگونگی مدیریت آن بر منابع انسانی است. مایلاتی که اساس طرح ها، پیشرفت ها و برنامه های مدیریت تحول را تشکیل میدهند.
مقدمه در صدد تحقق سه هدف زیر است : تحلیل بستر یا محیط داخلی و خارجی در حال تحولی که جنبه های بر شمرده مدیریت منابع انسانی در دوران آن روی میدهند.
توصیف این که منظور ما از به کارگیری مفهوم مدیریت منابع انسانی چیست؟
شناخت موضوعاتی که هر یک از فصول کتاب در صدد تبیین آن ها بر می آیند.