سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود پروژه کسب و کار شبکه های اجتماعی

تعداد صفحات:27

نوع فایل:word

فهرست مطالب:

چکیده

واژه‌های کلیدی

مقدمه

تاریخچه شبکه‌های اجتماعی

انواع شبکه‌های اجتماعی

قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی

چشم انداز رسانههای اجتماعی

آنالیز شبکه‌های اجتماعی

نقش اینترنت در اقتصاد ایران

فرهنگ سازی در زمینه خرید اینترنتی

آنالیز شبکه اجتماعی با استفاده از نیروهای پنج‌ گانه پورتر

پیشینه تحقیق (کسب و کار شبکه‌های اجتماعی)

پیشینه تحقیق داخلی

پیشینه تحقیق خارجی

اهمیت استفاده از شبکههای اجتماعی بعنوان یک استراتژی بازاریابی

رسانه‌های اجتماعی ابزاری برای بازاریابی است

شناخت برند

افزایش اعتماد

اشتراک گذاری

تهیه،تولید و توزیع محتوا

مزایای بازاریابی با شبکههای اجتماعی

افزایش شناخت نام تجاری (برند)

بهبود وفاداری به نام تجاری (برند)

فرصتهای بیشتری برای امتیاز گرفتن

نرخ تبدیل عالی

عالی‌شدن مرتبه برند شما

افزایش ترافیک داخلی

کاهش هزینه‌های بازاریابی

بهتر شدن رتبه‌ بندی سایت در موتورهای جستجو

SEO

تجارب مشتریان ثروتمند

بهبود بینش مشتری

جامعیت

معایب بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی

چند مورد از باور های غلط در بازاریابی شبکههای اجتماعی

شبکههای اجتماعی و وفاداری مشتری

چگونه از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار استفاده کنید؟

فرآیند تغییر حقیقی

با نشان شخصی خودتان کار را آغاز کنید

تخصصتان را توسعه بدهید

به دنبال ایجاد رابطه با افرادی باشید که در تجارت تاثیرگذار هستند

مطالبتان را به اشتراک بگذارید

محصولات یا خدمات اصلی خود را روانه بازار کنید

شبکه های اجتماعی خود را به روز کنید

میزان موفقیت عملکرد شبکه‌های اجتماعی

نتیجه‌گیری

منابع


چکیده:

شبکه‌های اجتماعی به شکل چشمگیری تقریباً همه‌ چیزهای اطراف‌مان را تغییر داده‌اند. با ظهور شبکه‌های اجتماعی، هدف قرار دادن مشتریان بالقوه، آسان‌تر از گذشته شده است.رسانه‌ها یا شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین نوآوری‌های فناوری هستند؛ نه به خاطر این‌که توانایی‌مان را در برقراری ارتباط افزایش داده‌اند، بلکه به این خاطر که می‌توانیم از طریق آن‌ها مستقیماً با افراد مورد نظرمان معامله کنیم.یکی از بهترین ویژگی‌هایی که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای کسب‌ و کارهای امروزی به همراه دارد، این است که مانع چندانی برای ورود و استفاده از امکانات آنها وجود ندارد. در دوره‌های گذشته صاحبان کسب‌ و کار باید هزینه‌های زیادی را خرج تبلیغات میکردند تا به مشتری مورد نظرشان برسند.با ظهور شبکه‌های اجتماعی، هدف قرار‌دادن مشتریان بالقوه، آسان‌تر از گذشته شده است. به منظور ایجاد استراتژی موفق اجتماعی، باید با نحوه‌ کار آنها آشنا بود. لذا این مقاله به موضوعاتی از قبیل پیشینه شبکه‌های اجتماعی و نقش شبکه‌های اجتماعی در کسب و کار، انواع شبکه‌های اجتماعی، قابلیت‌ها و مزایا و معایب بهره‌گیری از آن در بازاریابی، آنالیز شبکه‌های اجتماعی و اهمیت استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یک استراتژی بازاریابی چشم انداز رسانه‌های اجتماعی، باورهای غلط در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، میزان موفقیت عملکرد شبکه‌های اجتماعی و چگونگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای کسب و کار میپردازد.

لینک دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.