سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود کارآموزی ریخته گری قطعات چدنی سیلندر و سرسیلندر در شرکت ایران خودرو

تعداد صفحات:60

نوع فایل:WORD

فهرست مطالب:

خط واگنر

خط BMM

خط دیزاماتیک

تهیه و آماده سازی ذوب

ماهیچه سازی 

شات بلاست

سنگ زنی

نشتی گیری ( واتر تست )

رنگ کاری

ماسه ریخته گری

فهرست منابع

 

خط واگنر

در قسمت ریخته گری شرکت ایران خودرو یکی از خطوطی که به منظور تولید قطعات ریختگی چدنی از آن استفاده می شود , خط واگنر است. این خط شامل قسمت های زیر می باشد :

  1. خط ماسه
  2. خط قالبگیری
  3. قسمت مذاب ریزی
  4. تخلیه قالب

این خط در سال 1376 توسط متخصصان آلمانی نصب و راه اندازی شده است. این خط یکی از خطوط اتوماتیک می باشد که در ریخته گری قطعات چدن خاکستری در شرکت ایران خودرو از آن استفاده می شود.

محصولات تولید شده توسط این خط عبارتند از قطعات والئو [1](Valeo) , سیلندر و سر سیلندر خودروهای پژو RD , پیکان و پیکان وانت , منیفولد اگزوز و سیلندر 1600 cc پژو 206 (به طور آزمایشی).

قطعات والئو (Valeo) تولید شده در این خط جزء قطعات صادراتی این خط و شرکت ایران خودرو می باشد. موارد استفاده این قطعات در صفحات کلاچ خودروهای سبک وسنگین می باشد. این قطعات در انواع و ابعاد مختلف تولید و به کشورهایی از قبیل فرانسه, آلمان, ترکیه, برزیل و … صادر می شوند.

                                     جهت دانلود کلیک نمایید

دانلود گزارش کارآموزی حسابداری در شرکت نفت

تعداد صفحات:78

نوع فایل:word

فهرست

فصل اول

مقدمه    

تاریخچه 

فصل دوم

تأسیس شرکت و موضوع آن           

حقوق و اختیارات شرکت    

پیش پرداخت هزینه           

حسابداری اعلامیه ها(فی مابین شرکت ها)      

نحوه خرید کالا در انبار     

مالیات   

طریقه محاسبه مالیات        

برگ حضور و غیاب کارگران        

حقوق و کارمندان         

تعریف کارمند           

تعریف حقوق                                                  

فوق العاده بدی آب و هوا(جنوب)        

فوق العاده محرومیت از تسهیلات زندگی(اقلیمی) 

فوق العاده ویژه      

فوق العاده کارگاهی

فوق العاده شغل(حق مقام)     

فوق العاده جذب     

ساعت و برنامه کار   

حضور در محل کار-رعایت برنامه و اوقات کار           

عدم حضور در محل کار     

برنامه کار عددی واحدهای اداری و عملیاتی و کارگاه ها  

ساعت کار ادارات مرکزی   

نوبت کاری          

ساعات و برنامه نوبت کاری         

ساعت و برنامه کار طرح اقماری      

برنامه نوبت کاری غیر منظم و ثابت(دائم)       

مزایا و طرحهای رفاهی          

انواع وام ها          

صندوق تأمین آتیه کارکنان    

شرایط مشارکت و میزان حق عضویت کارکنان 

طرح بازنشستگی کارمندان  

بازنشستگی عادی           

بازنشستگی قبل از موعود به اختیار کارمند   

پاداش پایان خدمت کارمندان  

هدیه و تقدیر کارمندان بازنشسته        

میزان هدیه       

دستمزد کارگران       

محاسبه اضافه دستمزد کارگران در سال          

نحوه حضور و غیاب کارگران 

مناقصات       

طبقه بندی انواع مناقصات  

سازمان دهی مناقصات      

کمیسیون مناقصه  

وظایف کمیسیون مناقصه   

هیأت رسیدگی به شکایات   

وظایف هیأت رسیدگی به شکایات     

برگزاری مناقصات           

فرآیندهای برگزاری مناقصات         

تأمین منابع مالی   

روش های انجام مناقصه    

ارزیابی کیفی مناقصه گران 

فراخوان مناقصه  

اسناد مناقصه      

ترتیب تهیه و تسلیم پیشنهادها           

شرایط تسلیم و تحویل پیشنهادها       

ارزیابی فنی بازرگانی پیشنهادها      

ارزیابی مالی و تعیین برنده مناقصه  

ماده 21-انعقاد قرارداد       

ماده 22-شرایط ارسال اسناد و مکاتبات         

ماده 23-مستند سازی و اطلاع رسانی           

ماده 24-تجدید و لغو مناقصه           

نحوه رسیدگی به شکایات   

ماده 26-نحوه برگزاری مناقصه محدود          

وظایف و مسئولیت ها       

رئیس بازرسی انبار          

رئیس عملیات انبارها        

رئیس اداره کل/ اداره تدارکات کالا و انبارها/معاونت بازرگانی کالا/ مدیر عملیات    

رئیس خدمات مکانیزه، طرحها و روشهای شرکت کالای نفت تهران          

مراحل اجرائی     

نحوه بازرسی اقلام انبارهای مکانیزه

اسناد مورد استفاده جهت بررسی و شمارش موجودی     

سند درخواست چاپ و آماده ساز گزارش بررسی و شمارش کالا(MT 08) 

نوع سند DOC TYPE 

رمز مدیریت MG.CODE        

شماره انبار STORE NO        

رمز سازمانی ADMIN

شروع شماره درخواست REQUEST FROM      

نوع انتخاب SELECTION TYPE       

شماره طبقه بندی، شماره قلم شروع MESC/ITEM FROM

نوبت شمارش COUNT TRUN

تاریخ درخواست چاپ DATE REQUEST TO PRINT   

شماره سند درخواست COUNT REQUEST     

اصلاح سند درخواست چاپ و آماده سازی گزارش کالا(MT 08 A)         

ابطال/حذف سند درخوسات چاپ و آماده سازی گزارش شمارش کالا(MT 08 D)    

نحوه تنظیم سند شمارش رایانه ای MT 08     

فصل سوم

فرم ها و ضمائم مربوط به حقوق و دستمزد شرکت نفت مسجدسلیمان

فرم ها و ضمایم   

یک نکته ی مهم درمورد کلیه اسناد (کارگری و کارمندی و…)     

فرم های مربوط به کارمندان (مخصوص کارمندان )      

برگه ی اعلام پرداخت کارمندان       

برگ اعلام کسور کارمندان 

برگ اعلام وام کارمندان     

فرم های مربوط به کارگران

صورت دستمزد/حقوق و مزایا         

برگ پرداخت/برداشت فوق العاده و کسورات ثابت و متغیر دستمزد کارگران          

برگ تعدیل و اصلاح اطلاعات وام کارگران(فرم 049 د)

برگ کسر اقساط وام کارگران (فرم 042 د)    

برگ حضور و غیاب کارگران        

فرم های مشترک بین کارگران وکارمندان       

سندپرداخت         

برگ اصلاح یا حذف اشتباهات ویرایش سیستم های حقوق ودستمزد

                                      جهت دانلود کلیک نمایید

دانلود پروژه برنامه ریزی احتیاجات مواد MRP

تعداد صفحات:114

نوع فایل:word

فهرست:

مقدمه

فصل اول

تاریخچه برنا مه ریزی احتیاجات

اهداف مطالعاتی

حدود مطالعاتی

فصل دوم

مفاهیم MRP:

تعریف MRP و جایگاه آن

نتیجه گیری از اهداف MRP

عملکرد MRP

طراحی MPS

فهرست مواد اولیه قطعات( BOM)

فهرست موجودی انبار

دیدگاههای MRP

ورودیها و خروجیهای MRP

محاسن و محدویتهای MRP

عوامل برنامه ریزی مؤثر MRP

فاصله زمانی تحویل

ذخیره اطمینان در MRP

سیاست سفارش دهی در MRP

فصل سوم

ارتباط MRP با MRPII وJIT

رابطه MRP و MRPII

توسعه MRP به MRPII

اصول و اهداف سیستم MRPII

MRP مدار بسته در سیستمهای MRPII

 بخشهای وظیفه ای MRPII در مقایسه با MRP

کنترل سطوح کارگاهی

مالی و حسابداری

خرید

بازاریابی

مهندسی

توزیع

محدودیتهای سیستم MRPII در مقایسه با سیستم MRP

اجزا سیستمهای MRPII

MRP و JIT

سیستمهای تولید به موقع (just-in-time)

سیستمهای MRP

سیستم بیاده سازی

ارزیابی عملکردهای مدیریت

مقدمه

تقویت کار

TQM

JIT TQM

WCM

تکنولوژی تولید بهینه شده روش OPT

فصل جهارم

مکانیزمMRP

محاسبات MRP

الگوریتم -محاسبات MRP

ساختار چند سطحی عمودی و افقی

تبدیل تقاضای ناخالص به خالص

انتقال دادن پیش زمان تولید

نمودار MRP

پریود های زمانی Time Buckets

هماهنگی زمانی

علامت گذاری پایین ترین سطح BOM

تعیین اندازه دسته های تولیدی(Lot sizing)

اندازه دسته ثابت

روش دسته به دسته

روش حداقل هزینه بر واحد

روش حداقل هزینه کل

بالانس کردن قطعه پریود

روش period order quantity

ذخیره احتیاطی و زمان احتیاطی

Firm planned orders

PEGGING

MRP در برابر نقطه سفارش

کنترل تولید با حلقه بسته Closed loop manu facturing control

کاربرد MRP در برنامه ریزی تولید

فصل پنجم

نتیجه گیری وجمع بندی

تعاریف و اصطلاحات

فهرست منابع

مقدمه

از مسئولیت های مهم و اساسی در واحدهای صنعتی ، برنامه ریزی و کنترل موجودی ها است.

فعالیت ها گرد آوری شده با عنوان کنترل موجودی ها همواره مورد توجه خاص مدیریت، بخش کنترل مواد و سفارشات و مهندسی صنایع است. سایر واحدهای صنعت نیز با توجه به اهداف و وظایفی که به عهده دارند هر یک به نوعی خاص ، سیستم های برنامه ریزی و کنترل موجودی های خود را با نظام ها و استراتژی های مناسب هماهنگ کرده .

در این میان وظیفه مسئولین و دست اندارکارن بخش کنترل تولید و موجودی ها و مهندسی صنایع و مدیریت مواد و سفارشات آن است که با در نظر گرفتن اهداف و استراتژی های کل سازمان و ضمن توجه به مجموعه عوامل و شرایط حاکم بر سازمان روشها و سیاست هایی را اتخاذ نموده و به اجرا در آورنده که دراقتصاد کل سازمان اثر مثبت داشته باشد .

درشرایط امروزی صنعت با استفاده از سیستم های پیشرفته تر تولید سیستم های انعطاف پذیر ( FMS ) و تولید به هنگام( JIT ) سعی می شود که سطح موجودی ها را در کارخانه پایین نگهدارند. با این حال هنوز سرمایه درگیر به صورت موجودی در بسیاری از شرکت ها و کارخانه های تولید بسیار زیاد می باشد .

علی رغم هزینه های مرتبط با نگهداری موجودی ها ، داشتن موجودی در کارخانه امری غیر قابل اجتناب می باشد . مساله مهم این است که هزینه های روبرو شدن با کمبود کالا و مواد اولیه و قطعات یدکی، مشکلات توقف تولید ، از دست رفتن فرصت فروش کالا وکسر

شهرت سازمان را در برخواهد داشت . در مواردی ممکن است که ضرر و زیان های مورد بالا از هزینه نگهداری موجود بیشتر شود .

هدف اصلی برنامه ریزی تولید موجودی این است که با تجزیه و تحلیل شرایط و هزینه ها ، مناسب ترین سیاست های را برای سفارش و نگهداری موجودی در کارخانه بگیرند .

فعالیت های برنامه ریزی تولید و کنترل موجودی، همانگونه که از نامش معلوم است به دو بخش برنامه ریزی تولید و بخش کنترل موجودی قابل تجزیه است در بخش برنامه ریزی تولید ، برنامه ریزی سیاست ها و شیوه های مناسب و اقتصادی برای تولید بهتر مشخص می گردد و دربخش کنترل موجودی نقش اجرا کننده و به کار گیرنده و نظارت روی موجودی ها می باشد .

امور برنامه ریزی و کنترل موجودی ها باید با همکاری و تبادل نظر نزدیک با حسابداری صنعتی ، بخش فروش و بازار یابی ، امور تولید بخش خرید و تدارکات و انبارها و به بررسی شرایط و تدوین سیاست ها و نظام تولید و موجودی خود می پردازند.

سیستم برنامه ریزی مواد یک سیستم اطلاعاتی برای هماهنگی برنامه های تفضیلی در سیستم های تولید چند مرحله ای می باشد در این سیستم قطعات و مواد با توجه به محصول نهایی برنامه ریزی می شوند یا به عبارتی وابسته به محصول نهایی می باشند . در سیستم برنامه ریزی مواد ابتدا محصول نهایی را در نظر می گیریم ، سپس آن را به اجراء تشکیل دهنده اش تجزیه می کنیم و آنگاه با توجه به زمان احتیاج به هر یک از مواد و قطعات برنامه ریزی های لازم را انجام می دهیم . این سیستم به ما کمک می کند تا بتوانیم فعالیتهای مربوط به تدارک قطعات و مواد را مشخص و زمان انجام آن ها را در طول برنامه تعیین کنیم. در این سیستم اجزا تشکیل دهنده محصول شناسایی شده میزان هر یک از اجزا تعیین و طول زمان لازم برای تهیه آنها موعد مقرر مشخص می شود یک سیستم (MRP) اساساً برای پاسخ به این سوال طراحی می گردد که برای رسیدن به مقاد یر پیش بینی نشده در برنامه سالانه تولید ( MPS ) چه کالایی، به چه مقدار و در چه زمانی باید خریداری یا ساخته شوند

                                        جهت دانلود کلیک نمایید

پروژه بررسی موتورهای جستجوگر

تعداد صفحات:21

نوع فایل:word

فهرست:

مقدمه

موتورجستجوگر چگونه کار می‌کند

انواع موتورهای جستجوگر

نسل بعدی موتورهای جستجوگر 

منابع و مأخذ

 

مقدمه :

با پیشرفت بشر در زمینه‌های مختلف علمی و افزایش سطح آگاهی انسان درباره  پدیده‌های مختلف و البته نیاز رو به گسترش ما به دانش و اطلاعات در این عصر زمینه برای بروز پدید‌ه‌های مختلفی که بتواند خواسته‌های علمی و اطلاع رسانی انسان را برای برآورده‌ سازد افزایش یافته است . با ساخت کامپیوتر در اواسط قرن گذشته مقداری از نیازهای انسان برآورده شد با گذشت زمان این دستگاه در قسمتهای مختلف جامعه نفوذ کرد و تا امروز که در جاهایی مانند مراکز نظامی، پزشکی و اداری به وفور استفاده می شود .

در دهه‌های پایانی قرن گذشته با افزایش نیاز به اطلاعات بصورت روزانه گسترش ارتباط بین سازمانها و نهادها . نیاز به یک شبکه جهانی احساس شد که هم اطلاعات به روز شده و فراوانی بتواند در آن وجود داشته باشد و هم به سادگی و ارزان در اختیار مردم قرار گیرد . که اینترنت بر این اساس شکل گرفت . امروزه اینترنت به سرعت در حال وارد شدن به زندگی مردم است این رسانه با مطالب فراوان و متنوعی که دارد توانسته است قشرهای مختلف مردم را به خود جذب کند .

امروزه عده زیادی از مردم عادی، ادارات دولتی، سازمانها ، … در روز از اینترنت استفاده می کنند . به همین خاطر به مکانیزمی نیاز شد که کاربران بتوانند امکان جستجو داشته باشند در نتیجه موتورهای جستجوگر در این رسانه ایجاد شده است تا بتواند مطالب مورد نظر کاربر را به سرعت پیدا کنند .

موتورهای جستجو از ابتدای تشکیل خود با امکان جستجوی مطلب در بعضی از سایتهای اینترنتی قرار گرفتند. این سایتها با گذشت زمان توانستند مکانیزم جستجوی خود را بهینه و از طرفی گسترده‌تر کنند . با گسترش استفاده از اینترنت احتیاج به موتور جستجوی فارسی بشدت مشاهده می شد که این کار توسط GOOGLE انجام شده است . و می توان به کمک آن اطلاعات فراوانی را بصورت فارسی در زمینه‌های مختلف بدست آورد . گستردگی این مطالب بقدری زیاد است که پیشنهاد می شود که هر کاربر اسم خود را یک بار در موتور جستجو نوشته و نتیجه کار را مشاهده کنند .

سایتهای موتور جستجو در حال حاضر نیز در حال بهتر کردن الگوریتم جستجوی خود و اضافه کردن کارایی های دیگر به سایت خود هستند که در قسمت پایانی تحقیق آمده است . در این تحقیق سعی شده است مطالبی راجع به موتورهای جستجو و انواع آن و نسل

آینده آنها مطالبی آورده شده است .

جهت دانلود کلیک نمایید

پایان نامه بررسی تبلیغات تجاری در رشد فروش بیمه های زندگی در ایران

تعداد صفحات:96

نوع فایل:word

فهرست مطالب:

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه

بیان اصلی تحقیق

تبیین موضوع و مساله

اهداف تحقیق

فرضیه ها

متغیرهای تحقیق

نوع,روش وقلمرو تحقیق

روش جمع آوری وتجزیه وتحلیل اطلاعات

ضرورت انجام تحقیق

تعریف واژه های تحقیق

فصل دوم : مبانی نظری تحقیق

گفتار اول:خدمات

طبقه بندی انواع خدمات

ویژگیهای امور خدماتی

گفتار دوم

تاریخچه وسوابق مساله تحقیق

اصول حاکم بر بیمه های بازرگانی

تقسیم بندی انواع بیمه

گفتار سوم

تبلیغات و آگهی ها

تبلیغات بازرگانی

اهداف تبلیغات بازرگانی

اصول تبلیغات

شرایط اثربخشی تبلیغات

اثرات اجتماعی و اقتصادی تبلیغات

مراحل بوجود آمدن ارتباطات موثر

مزایای تبلیغات

بازاریابی بیمه های زندگی

مکعب بازار

عوامل تشکیل دهنده بازار

بازار آگاه و ناآگاه

قابلیت جذب بازار

اهداف بازاریابی

تحقیق و بررسی در بازار بیمه زندگی

بررسی و اندازه گیری اولویت مصرف کنندگان

شیوه های تماس

پوشه های تبلیغاتی و اطلاعاتی

فرم پیشنهادی

فصل سوم:

روش جمع آوری اطلاعات

مقدمه

بررسی اسناد و مدارک

تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۲

تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۳

تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۴

تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۵

تحولات بیمه های زندگی در سال ۱۳۷۶

روش بررسی میدانی

اطلاعات جمع آوری شده از طریق پرسش نامه

بررسی فرضیه ها با اطلاعات پرسش نامه ها

فرضیه ۱

فرضیه ۲,۳,۴,۵

فرضیه ۶

فصل چهارم

روش های آماری و تجزیه و تحلیل اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات پرسش نامه

بررسی فرضیه های تحقیق بر اساس روش های آماری

استدلال فرضیه ۱

استدلال فرضیه ۲

استدلال فرضیه ۳

استدلال فرضیه ۴

استدلال فرضیه ۵

استدلال فرضیه ۶

خلاصه نتایج آزمون فرضیه های تحقیق

فصل پنجم:

خلاصه تحقیق,نتیجه گیری,پیشنهادات

گفتار اول:

خلاصه تحقیق

نتیجه گیری

پیشنهادات

پیوست شماره۱

پرسش نامه

پیوست شماره۲

واژه نامه

منابع و ماخذ

                                         جهت دانلود کلیک نمایید