نوع فایل:word
فهرست:
آجرپز
کاشی کار و آجرکار
شیوه آجرکاری و کاشی تراشی
آجر تراشیدن
کاشی تراشیدن
چکیده
منابع
پیشگفتار
موضوع تحقیق بررسی حرفه های قدیمیان همانند آجر پزی و کاشی کاری است. دلیل انتخاب این موضوع این بوده که از کودکی به این نوع حرفه ها علاقه ی بسیاری داشته و چون حالا زمینه ای پیدا شد که بتوانیم در مورد این حرفه ها تحقیق و بررسی نماییم چه بهتر دیدیم که این موضوع را بررسی و دنبال کنیم.
برای انجام این تحقیق که یک تحقیق میدانی بود به کارگاه های آجرپزی و کاشی کاری جاهای مختلفی از جمله شهرستان داراب استان فارس سر زدیم تا بتوانیم هر چند مختصر در مورد این موضوع مطالبی را جمع آوری نماییم و امیدوارم که در آینده ما و هم چنین کسانی که این رشته را دنبال می کنند بیشتر به این حرفه ها اهمیت بدهند که این حرفه ها و صنایع دستی نقشی بسزا در زندگی گذشتگان داشته است
نوع فایل:word
فهرست:
مقدمه
تاریخچه
چارت سازمانی
بررسی کاربری صنعتی و وضعیت زیست محیطی شهرستان
مساحت و سرانه کاربری صنعتی در سطح شهرستان
مزایای استقرار صنایع در شهرکهای صنعتی
امتیازات شهرک صنعتی خیام
مشخصات واحدهای بهره برداری شده ، تعداد و قراردادها در عرصه شهرک های صنعتی
وضعیت استقرار صنایع و اشتغال
تحلیل میزان موفقیت شهرکهای صنعتی در عرصه شهرستان
پروژه های انجام شده توسط شرکت شهرکهای صنعتی
پروژه های پیش بینی شده
امور مالی
امور قراردادها
طرحهای جاری
طرحهای عمرانی
امورجاری
دارایی های ثابت
صدور چک
هزینه های جاری
حقوق
اسناد جاری
امور متقاضیان و حسابداری
صورتهای مالی
حسابداری شهرک
مقدمه:
اصولاً امروزه شهرکهای صنعتی بستر و شالوده رشد و ایجاد صنایع کوچک را فراهم می کند. سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران هم به ایجاد روبناها می پردازد و نواحی ، شهرکها و مدلهای مختلف توسعه اقتصادی نظیر خوشه های صنعتی را شکل می دهد و مقدمات ایجاد توسعه و تسهیلات لازم را برای این منظور فراهم می کند.
و همچنین در کنار این سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی درصدد پشتیبانی همه جانبه ، ایجاد تسهیلات ، آموزشها ، ارتقاء تکنولوژی و افزایش توان رقابتی صنایع کوچک بر می آید تا ان شاءا… این صنایع بتوانند جایگاه خود را در بازار جهانی بیابند.
شهرستان نیشابور با توجه به ظرفیتهای بالا و موقعیت مناسب جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر جاده اصلی تهران – مشهد فاصله نزدیک به فرودگاه ، عبور خط راه آهن ، خطوط انتقال گاز، نیروگاه سیکل ترکیبی 150 مگاواتی به بستر مناسبی جهت سرمایه گذاری و توسعه این منطقه تبدیل شده است. در حال حاضر نیز با وجود حدود 400 واحد صنعتی به عنوان یکی از شهرهای بزرگ صنعتی کشور شناخته شده و در استان نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
نوع فایل:word
فهرست:
پیشگفتار
مقدمه
حدود استانداردها
تعاریف
شرایط کلی آزمایش
طبقه بندی
علائم و دستورات
حفاظت در برابر قسمتهایی که دارای برق است
برق ورودی و شدت جریان
حرارت دادن
شدت جریان نشتی و نیروی الکتریکی در حرارت کاری
مقاومت دربرابر رطوبت
عملکرد غیر عادی
مقاومت مکانیکی
مقاومت در برابر حرارت ، آتش سوزی
مقاومت در برابر زنگ زدگی
منابع
نوع فایل:word
فهرست:
ایستگاه 1 ایستگاه نوار سقفی
ایستگاه 2 دیاق سپر و محل لوله سوخت
ایستگاه 2 نصب لوله سوخت
ایستگاه 4 لوله سه قلو
ایستگاه 4 کابل ترمز دستی ـ عایق حرارت گیر
ایستگاه 4 جعبه فرمان
ایستگاه 5 پرایمر
ایستگاه 5 سه راهی ترمز
ایستگاه 5 گردگیر کف
ایستگاه 5 لچکی و چراغ خطر سمت چپ
ایستگاه 6 ـ 5 سیم کشی صندوق
ایستگاه 6 سیم کشی صندوق
ایستگاه 7 ترمز دستی
ایستگاه 7 رله فن رادیاتور
ایستگاه 7 نوار دور درب راست و چپ
ایستگاه 7 لچکی و چراغ خطر سمت راست
ایستگاه 8 صافی بنزین
ایستگاه 8 اپراتور
ایستگاه 8 سیم کشی اصلی
ایستگاه 8 غبارگیر ( نمدی داشبورد )
ایستگاه 109 چراغ نمره
ایستگاه 9 ECU
ایستگاه 9 آنتن
ایستگاه 10 لادری راست و چپ
ایستگاه 10 سقف
ایستگاه 11 کندانسور
ایستگاه 11 پدال فرمان
ایستگاه 11 پدال فرمان
ایستگاه 12 قفل درب ها
آزمایش جاده Roll Test
ایستگاه کارواش ( Water test )
ایستگاه روتوش رنگ
نوع فایل:word
فهرست:
مقدمه |
انواع پنتوگراف ها و مکانیزم اصلی آنها |
مدار شکن |
ترانسفورماتور |
لکوموتیوهای AC با موتورهای کشش DC |
نحوه عملکرد اینورتر |
تغذیه DC |
موتور DC |
سیم پیچی آرمیچر |
کموتاسیون |
راه اندازی موتورهای DC |
مدار قدرت DC |
چرا مدار انتقالی لازم است؟ |
سیستم های خبردهنده برای ایجاد راه آهن بی خطر |
منابع و ماخذ |
مقدمه
استفاده از قطارها و اتوبوسهای برقی به سبب مزایای مختلفی از جمله صرفهجویی در منابع انرژی، آلوده نکردن محیط زیست و کاهش بار ترافیک مسیر درون شهری و بین شهری در کشورهای مختلف دنیا رشد چشمگیری داشته است.
قطارهای برقیجهت تغذیه بار کشش خود از شبکه قدرت محلی استفاده میکنند، چرا که نصب یک شبکه برق مجزا برای این منظور از لحاظ اقتصادی قابل توجیه نیست از آنجا که این قطارهای AC یا DC بزرگ و به شدت متغییر با زمان هستند که معمولا بصورت تک فاز تغذیه می شوند، عملکرد آنها ولتاژ را دچار عدم تعادل بزرگی می نماید که آن نیز به نوبه خود عملکرد سیستم قدرت را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین لازم است که این عدم تعادل به نحوی جبران شود. برای بر طرف کردن مشکل عدم تعادل ولتاژ نیاز به روشهای جبران سازی است که این روشها شامل استفاده از ترانسفور مرها با اتصالات خاص، کاربرد جبران ساز ایستای توان راکتیو(SVC) و جبران سازی ایستای سنکرون (STAT COM) می باشند که این جبران سازها هم نیاز به کنترل برای اینکه ولتاژ را متعادل کنند دارند.
موضوع اصلی این پروژه بررسی تک تک اعضای برقی تشکیل دهنده قطارهای برقی و شرح کار آنها می باشند.