سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود پروژه تبلیغات و تغییر نگرش ها

تعداد صفحات:50
نوع فایل:word
رشته روابط عمومی
فهرست مطالب:
مقدمه
چکیده
تبلیغات
عوامل تاثیر گذار در پذیرش پیام
منبع پیام
ماهیت پیام
شخصیت پیامگیر و ویژگی های آن
محیط یا شرایط دریافت پیام
وظایف کارگزاران تبلیغ ( منبع تبلیغ )
برانگیختن احساس نیاز مردم نسبت به تغییر
ایجاد ارتباط با مخاطب
تعیین نیاز مخاطب
ایجاد انگیزه تغییر در مخاطب
تبدیل نگرش به رفتار
پدیدار ساختن تغییر
دستیابی به داوری جدید
نگرش ها و چگونگی تکوین آن ها
تعاریف نگرش
ویژگی های نگرش
ابعاد نگرش ها
تکوین نگرش ها
نظریه های تغییر نگرش
الگوهای یادگیری تغییر نگرش
نظریه محرک – پاسخ
نظریه هاولند
نظریه مشوق ها و تعارض ها
الگوهای شناختی تغییر نگرش
مفروضات الگو درباره ماهیت آدمی
نظریه تعادل
ساخت های شناختی متعادل و نامتعادل
نظریه توافق
مردم کسانی را که شبیه خودشان باشند، دوست دارند
نظریه همسازی شناختی
نظریه ناهماهنگی (ناهمسازی) شناختی
کاربردهای نظریه همسازی شناختی
نظریه قضاوت اجتماعی
مفاهیم بنیادی نظریه قضاوت اجتماعی
گستره پذیرش، گسترده طرد و گستره عدم التزام
خلاصه نظریه های تغییر نگرش ها
جمع بندی
منابع

مقدمه:
انسان امروز زیر بمباران شدیدی از تبلیغات زندگی میکند. تعداد آگهی های تلویزیونی که فرد در زندگی میبیند به حدی زیاد است که باور آن حتی برای خودمان، که زیر فشار چنین حجم غریبی هستیم، مشکل است. آگهی تلویزیونی نه تنها نحوه استفاده ما را از دیگر رسانه های ارتباطی تحت کنترل دارد، بلکه بر نحوه حیات، منش، رفتار و جهان بینی تاثیر میگذارد. تبلیغات منحصر به تلویزیون نمیشود بلکه رسانه های دیگر را نیز در بر میگیرد. رادیو، روزنامه، مجله، تبلیغات شهری، اینترنت و… از جمله رسانه های مهم تبلیغاتی محسوب میشود. به نظر میرسد که هر یک از ما در طی شبانه روز خواسته یا ناخواسته در معرض تبلیغات فراوانی هستیم. بنابراین شناخت علمی تبلیغات قطعاً ضروری و لازم به نظر میرسد و وظیفه کارگزار تبلیغ که یکی از ارکان تبلیغ میباشد شناخت کافی از افکار عمومی میباشد و افکار عمومی به عنوان یک پدیده روانی ـ اجتماعی بر نگرش ها استوار است که سوق دادن آن در یک جهت معین کوشش های بسیاری را می طلبد. کارگزاران تبلیغ هرگاه لازم بدانند که افکار عمومی را به حمایت از نظریه معینی یا سازمان و موسسه ای ترغیب کنند در بیشتر موارد با اعمال نفوذ در احساسات مردم به این کار مبادرت میورزند. درواقع از طریق تبلیغات تلاش میشود که تا حد امکان نیروی اندیشه و وجدان فرد را کمتر به کار اندازند و برعکس در او واکنش های انعکاسی شرطی پدید آورد.

چکیده:
منبع پیام، ماهیت پیام، ویژگیهای پیام گیر و محیط پیام یا شرایط دریافت پیام از عوامل تاثیر گذار در پذیرش پیام میباشند. کار اصلی کارگزار تبلیغ یا منبع پیام برقراری ارتباط با فرد، گروه یا عموم میباشد در این راه کارگزار تبلیغ باید پس از ارتباط و تعیین نیاز مخاطب او را به تغییر تشویق کند و نگرش فرد را به رفتار تبدیل کند. نگرش نظامی بادوام است که شامل یک عنصر شناختی با یک عنصر احساسی و یک تمایل به عمل است. نگرش دارای سه ویژگی است. هر نگرشی شامل یک شی، شخصی، رویداد یا موقعیت است ( موضوع نگرش) دوم آن که نگرش ها معمولاً ارزشیابانه اند، سوم آن که نگرش ها معمولاً دارای ثبات و دوام قابل توجهی اند. بر طبق تحقیقات، آن چه نیازهای شخصی را برآورده میکند، کسب اطلاعات درباره موضوع یا شی یا فرد خاص، تعلق گروهی و شخصیت فرد از عوامل تکوین نگرش ها هستند. نظریه محرک، پاسخ و نظریه هاولند از جمله الگوهای یادگیری تغییر نگرش ها هستند. این نظریه ها بیشتر بر این نکته تاکید می ورزند که نگرش ها وقتی تغییر میکنند که تقویت های ارائه شده برای نشان دادن رفتار تازه بیشتر از تقویت های موجود در پاسخ قدیمی باشد. نظری تعادل، توافق، قضاوت اجتماعی و همسازی شناختی از جمله نظریات الگوهای شناختی تغییر نگرش هستند که بر اساس این فرض وضع شده اند که انسان به پذیرنده منفعل اطلاعات نیست، بلکه به عنوان موجودی دارای شناخت اطلاعات رسیده را مورد ارزیابی، تجزیه و تحلیل و تغییر و تفسیر قرار می دهد. در این فرآیند نقش تفکر، حافظه، بینش و عواملی از این قبیل اساسی و مهم است.

دانلود گزارش کارآموزی ساختار حقوقی سازمان اداری در شهرستان

تعداد صفحات:134
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
سازمان اداری کشور در شهرستان ها
مبحث اول – نظام ها یا سبک های اداری
بخش اول – تعریف و اقسام عدم تمرکز اداری
بخش دوم – ویژگیهای عدم تمرکز اداری
راه های قیمومیت اداری
بخش سوم – محاسن و معایب عدم تمرکز اداری
محاسن عدم تمرکز اداری
بند چهارم – تاریخچه تمرکز و عدم تمرکز اداری در ایران
مبحث دوم – تقسیمات کشوری
مبحث سوم – سازمان منطقه ای قوه مرکزی و سازمان های محلی
بند اول – سازمان منطقه ای قوه مرکزی در تقسیمات کشوری
فرمانداران
بخشداران
وظایف امنیتی فرمانداران
شورای تامین شهرستان
وظایف سیاسی
وظایف اداری فرمانداران
وظایف فرمانداران و بخشداران در خصوص شهردای ها و دهیاری های کشور
سایر وظایف فرمانداران
مبحث سوم – نهادهای عمومی محلی (شوراها)
شوراها در قانون اساسی
شوراها در قوانین و مقررات دیگر
اصول تشکیلات شوراها
تعداد اعضا شوراها
تعداد اعضا علی البدل
انواع شوراها
شورای اسلامی روستا
شورای بخش
شورای شهر و شهرک
شورای اسلامی شهرستان
چگونگی انتخاب اعضای شورا
شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان
محرومان از انتخاب شدن
محرومان از انتخاب شدن به دلیل سوابق
اعلام داوطلبی، بررسی صلاحیت و چگونگی رسیدگی به شکایت داوطلبان
رسالت شوراها طبق قانون اساسی
نظارت بر اداره امور کشور
وظایف و اختیارات شوراها طبق قانون عادی
وظایف و اختیارات شورای اسلامی بخش
وظایف شورای اسلامی شهر
نظارت شورای شهر بر عملکرد شهرداری و شهردار
وظایف و اختیارات شورای اسلامی شهرستان
سازمان شهرداری ها
فعالیت های اداره
هدف پلیس اداری عمومی (پلیس عمومی)
نتیجه گیری
منابع و مآخذ

سازمان اداری کشور در شهرستان ها:
از لحاظ اداری، امور عمومی بر دو قسم اند؛ ملی و محلی. اموری که همه افراد از منافع و فوائد آن سود میبرند، امور ملی نامیده می شوند و اموری را که مربوط به محل و یا منطقه معینی مانند ده یا شهر یا شهرستان باشد امور محلی مینامند؛ برای مثال امر دفاع ا ز کشور، برقراری نظم در جامعه، اجرای عدالت در کشور، حفظ روابط با کشورهای بیگانه، توسعه فرهنگ و نگاه داری آثار ملی، ایجاد راه بین شهرستان ها و استان ها جز امور ملی است، در صورتیکه ایجاد شبکه آب و برق و تلفن و گاز و فاضلاب، احداث خیابان ها، تامین نظافت و بهداشت، تاسیس مدارس، تنظیم ترافیک، نگاه داری ایتام و مستمندان و انجام دادن اموری که برای تامین نیازهای روزانه اهالی و یا ساکنان ده و یا شهرستان، ضروری است جز امور محلی محسوب می شود.
تقسیم امور به ملی و محلی، امری دقیق و نظری است و مرز مشخص بین آن ها وجود ندارد؛ برای مثال ممکن است گروهی، بهداشت شهر و تعلیم و تربیت کودکان را که امور محلی هستند، جز امور ملی تلقی کنند و به عکس گروه دیگر آن را یک امر محلی به شمار آورند. آنچه مسلم است امور محلی واقعیتی است که اهالی و یا ساکنان محل نسبت به حسن اداره آن ها ذینفع و علاقمندند و در اجرای آن ها منافع مشترکی دارند که این امر را در مدیریت امور نمیتوان نادیده گرفت از این رو، دولت مرکزی برای این منافع و همبستگی ها، احترام و شخصیت حقوقی قائل می شود و امکاناتی می دهد تا اهالی خود با انتخاب شوراهایی اداره آن ها را به عهده بگیرند، و خود به نظارت اکتفا می کند.

دانلود پروژه مراحل حسابداری پیمانکاری

تعداد صفحات:110
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
فصل اول – عملیات پیمانکاری
ارکان اصلی عملیات پیمانکاری
انواع قراردادهای پیمانکاری
مراحل اجرای طرح و انجام عملیات پیمانکاری
مطالعات مقدماتی یا اولیه طرح
ارجاع کار به پیمانکار
انعقاد قرار داد با پیمانکار
اجرای کار ( شروع عملیات )
خاتمه کار
سازمان بر اساس وظایف ( سازمان کار کروی )
فصل دوم – حساب های شرکت پیمانکاری ایران بتون ساز
دارایی های جاری
بانک و صندوق
تخواه گردان ها
حساب های دریافتنی
حساب ذخیره مطالبات مشکوک الوصول
اسناد دریافتنی
پیش پرداخت ها
سپرده حسن انجام کار
دراریی های ثابت
دارایی های ثابت مشهود
دارایی های ثابت نامشهود
بدهی های جاری
حساب های پرداختنی
اسناد پرداختنی
پیش دریافت ها
بدهی های بلند مدت
سرمایه
درآمدها
هزینه ها
حساب پیمان
حساب کار گواهی شده
فصل سوم – روشهای تداول حسابداری پیمانکاری
روش کار تکمیل شده
روش درصد پیشرفت کار
ذخیره لازم برای زیان های قابل پیش بینی
دعاوی و تغیرات ناشی از قراردادهای پیمانکاری
تعیین سود پیمان تکمیل شده
انتقال سود و بستن حساب پیمان تکمیل شده
محاسبه صود پیمان ناتمام
نحوه محاسبه و پرداخت دستمزد کارگران و سرپرستان کارگاه
نحوه محاسبات استحلاک تموال، ماشین آلات و تجهیزات
فصل چهارم – مالیات پیمانکاری
مالیات مقملوع
مالیات بر در آمد پیمانکاری
درآمد مشمول مالیات پیمانکاری
مالیات موسسات پیمانکاری
شرکت های سهامی
نحوه نگهداری حساب های مالیاتی
پیش پرداخت مالیات
مالیات قطعی پیمان ها
ذخیره مالیات بر درآمد
فصل پنجم – گزارش های مالی
ترازنامه
جدول بهای تمام شده‌ه کار در جریان ساخت
گزارش های عملیاتی
گزارش پیشرفت کار
صورت حساب سودو زیان
تراز آزمایشی

دانلود گزارش کارآموزی ساخت تابلو برق در شرکت ایران تکنیک

تعداد صفحات:35
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
نکاتی در مورد ساختمان تابلوها
برخی از استانداردهای تابلوها
تعاریف تابلو ها
تابلو تمام بسته
تابلو تمام بسته ایستاده
تابلو ایستاده دسترسی از پشت
ابعاد تابلو
تابلو قابل دسترسی از جلو
تابلو قابل دسترسی از عقب
تابلو توزیع نیرو و روشنایی برای نصب در محوطه باز
ابعاد تابلو
تعاریف
تابلوهای قدرت و فرمان
تابلو های قدرت
تابلو های فرمان
بوشینگ
دمای هوای محیط
مدار فرعی
مقدار اسمی سطح عایق
جریان ایستادگی کوتاه مدت
جریان ایستادگی پیک
شرایط کار عادی
مقدار اسمی سطح عایق
مقادیر اسمی
فرکانس اسمی
ابعاد تابلو
اطلاعات و لوحه ویژگی ها
اطلاعاتی که باید توسط بهره بردار داده شود
اطلاعاتی که باید توسط سازنده داده شود
لوحه ویژ گی ها
اینترلاک ها
زمین کردن
طبقه بندی درجه حفاظتی تابلوها
علائم به کار رفته
اولین رقم مشخص کننده درجه حفاظتی
دومین رقم مشخص کننده درجه حفاظتی
درجات حفاظتی
کات اوت فیوز – برق گیر
مشخصات فنی کات اوت فیوز
سکسیونر قابل قطع زیر بار
تابلوی NF
مشخصات و تجهیزات تابلوی NF
باردهی ترانسفورماتور
ترانس های روغنی
ترانس های خشک
شرایط پار الل کردن و باردهی اقتصادی برای ترانسفورماتوره
تنظیم ولتاژ
مراقبت و نگهداری از ترانس های قدرت
روش های خشک کردن ترانس ها

مقدمه:
تابلو میتواند از یک یا چند صفحه از جنس عایق که جاذب رطوبت و خود سوز نباشد (فیبر الکتریکی) تشکیل شده یا تمام فلزی باشد. چنانچه تابلو در محلی که افراد غیر متخصص در آن رفت و آمد میکنند نصب شده باشد نباید هیچ یک از قسمت های برق دار آ‎ن در دسترس یا قابل لمس باشد. به عبارت دیگر، تابلو باید با صفحات یا درب های عایق یا فلزی محصور شده باشد. برای دسترسی به قسمت های برق دار تابلو باید بتوان صفحات محافظ یا درهای سرویس آن را با استفاده از نوعی ابزار پیاده کرد.
علاوه بر این، در چنین محل هایی تابلو باید مجهز به در قفل شو باشد، به نحوی که کلیه کلیدها و لوازم و تجهیزات کنترل تابلو در پشت آن قرار گرفته باشد.
یادآوری یک : چنانچه تابلو مجهز به کلیدهای کنترل روشنایی و نظایر آن باشد، این کلیدها میتوانند موقع قفل بودن در تابلو در دسترس باقی بمانند از محل نصب کلیدها نباید امکان دسترسی به ترمینال های آن ها یا داخل تابلو وجود داشته باشد.
یادآوری دو : برای کمک به خنک شدن لوازم داخلی تابلو میتوان آن را به منافذ عبور هوای خنک کننده مجهز کرد مشروط بر این که آب ترشح شده نتواند به قسمت های برق دار آن سرایت کند.

دانلود پروژه آقا محمد خان قاجار

تعداد صفحات:25
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
تبار و اطلاعات شخصی
ریشه‌های قدرت‌ یابی دودمان قاجار
آقامحمد در آغاز نوجوانی
کریم‌خان و دودمان قاجار
پسران محمد حسن خان اسیر میشوند
فاجعه تاریخی کرمان
انتقال مرکز حکومت به تهران
رویکرد به خراسان و ماورای نهر و براندازی افشاریان
بازگشت به قراباغ و بدرود زندگی
درباره آقا محمدخان
حکایاتی از بی‌عدالتی‌های آقامحمدخان
عاقبت سرباز وفادار
کشف یک کودتا
برخی گفته‌ها درباره آقامحمدخان
رجال سرشناس ایران در زمان شهریاری آغامحمدخان
پی نگاشت

آغامحمد خان فرزند محمد حسن خان قاجار و او نیز فرزند فتحعلی خان فرزند شاه قلی خان فرزند جهان سوزخان بود. مازندران و بارفروش (بابل امروزی) مرکز حکم رانی محمدحسن خان بود و فتحعلی خان حاکم گرگان و در استرآباد حکومت میکرد. اینان شیعه مذهب بودند. ندرقلی خان پس از کشتن فتحعلی خان رقیب سرسخت خویش در خواجه ربیع طوس و با سعی و تلاش خویش به مقام شاهنشاهی رسید.