سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود پروژه روش های هزینه‌یابی موسسات تولیدی

تعداد صفحات:35
نوع فایل:word
رشته حسابداری
فهرست مطالب:
مقدمه
روش های هزینه‌یابی موسسات تولیدی
هزینه‌یابی چیست؟ و چند نوع میباشد؟
هزینه یابی سفارش کار
هزینه‌یابی مرحله‌ای
انتخاب از بین بهایابی سفارش‌ کار و مرحله‌ای
چرا اطلاعات بهای تمام شده برای مدیریت فرآیندها از اهمیت برخودار است ؟
هزینه‌ یابی مرحله‌ای و جریان گردش محصول
سیستم هزینه‌ یابی مرحله‌ای
هزینه‌ یابی از طریق دوایر
گردش محصول
گردش متوالی
گردش موازی
گردش انتخابی
گزارش هزینه تولید
جدول مقداری تولید
حساب های منظور شده به حساب دایره
معادل آحاد تکمیل شده
نحوه تخصیص هزینه‌ها
محاسبه معادل آحاد تکمیل شده و بهای تمام شده هر واحد
روش میانگین موزون
روش اولین صادره از اولین وارده (Fifo)
روش اولین صادره از آخرین وارده (Lifo)
ضایعات
ضایعات عادی
حسابداری ضایعات عادی
ضایعات غیر عادی
حسابداری ضایعات غیر عادی
افزودن مواد مستقیم به دوایر از دایره اول
عدم افزایش تعداد تولید
افزایش د‌ر تعداد تولید
هزینه‌ یابی سفارش
دفتر هزینه سفارش ها
منظور کردن مواد به حساب سفارش ها
مواد ارسالی از انبار
مواد مستقیم
منظور کردن دستمزد به حساب سفارش‌ ها
تجزیه و تخلیص کارت های شماره کار
ثبت در دفترهای اصلی
ثبت در دفاتر فرعی یا معین
منظور کردن هزینه‌ های سربار به حساب سفارش ها
سفارش های تکمیل شده
هزینه‌یابی پیمانکاری
ماشین‌آلات ارسالی به محل پیمان
دستمزد پرداخت نشده
کار انجام شده گواهی نشده
مواد موجود در محل پیمان
ودیعه حسن انجام کار
سود پیمان های ناتمام
منـابع

مقدمه:
تعریف هزینه‌یابی:
هزینه‌یابی عبارت است از طبقه‌بندی و تسهیم صحیح هزینه‌ها بمنظور تعیین بهای تمام شده محصولات و خدمات واحد تجاری و تنظیم و ارائه اطلاعات مربوطه به نحو مناسبی که برای راهنمایی مدیران و صاحبان واحد مزبور در جهت کنترل عملیات آن قابل استفاده باشد. به این ترتیب وقتی حسابداران صحبت از هزینه‌یابی میکنند منظورشان یک یا چند مورد از موارد زیر است:
1– تعیین بهای تمام شده ساخت یک محصول
2– تعیین بهای تمام شده یک سرویس
3– تعیین روشی که بوسیله آن به توان هزینه‌ها را کنترل کرد
در حسابداری بازرگانی ابتدا به تشریح و بررسی دفاتر و حساب های یک تاجر میپردازیم که کالای بازگانی را خریده و آن را به قیمتی که متضمن سود باشد میفروشد. در این قبیل موارد ترازنامه به انضمام حساب عملکرد و سود و زیان برای نشان دادن وضع مالی تاجر کاملاً کافی است. سپس به مرحله تهیه حساب‌ کالا میرسیم و با استفاده از این حساب ها میتوانیم بهای تمام شده کالای ساخته شده را تعیین کنیم. ولی در مواردی که چند نوع کالا ساخته شود لازمست حساب تولید یا ساخت کالا را طوری تجزیه کنیم که به توان بهای تمام شده هر یک از انواع کالا را از به دست آورد و این کار مستلزم تجزیه مفصل‌ تر اقلام درآمد و هزینه‌های تولید خواهد بود. این تجزیه تفصیلی اقلام درآمد و هزینه بمنظور تعیین بهای تمام شده هر یک از محصولات ساخته شده یکی از هدف های هزینه‌ یابی را که در بالا ذکر شد تشکیل میدهد.

دانلود پروژه آشنایی با انواع خشک کنها و نحوه کارکرد

تعداد صفحات:35
نوع فایل:word
رشته مهندسی شیمی
فهرست مطالب:
مقدمه
خشک کن های ثابت
خشک کن های ناپیوسته
خشک کن های غیرمستقیم
خشک کن های انجمادی
خشک کن های مداوم
خشک کن های تونلی
خشک کن های بشکه ای
خشک کن پاششی
خشک کن دوار
مقدمه تئوری
مستقیم
غیرمستقیم – مستقیم
غیرمستقیم
خشک کن دوار
ساختمان شماتیک یک خشک کن دوار
تئوری خشک کن های دوار
حرارت مستقیم – جریان متقابل
حرارت مستقیم – جریان فواری
حرارت غیرمستقیم – جریان متقابل
نوع مستقیم – غیرمستقیم
خشک کن دوار مستقیم
خشک کن لوله بخار غیرمستقیم
خشک کن کرکره ای
خشک کن دوار غیر مستقیم لوله بخار
محاسبه قطر خشک کن
محاسبه طول خشک کن
طراحی خشک کن دوار
خشک کن سینی دار
خشک کن برجی
خشک کن چرخان
خشک کن افشانه ای
خشک کن استوانه ای
خشک کن غربالی – نقاله ای
خشک کن های تصعیدی
منابع و ماخذ

مقدمه :
خشک کردن جامدات یکی از قدیمی ترین و رایج ترین نوع عملیات واحدی است که در صنایع مختلف از جمله کشاورزی، سرامیک، شیمیایی، غذایی، دارویی، کاغذ، چوب، معدن، پلیمر و نساجی کاربرد دارد این پدیده جز ناشناخته ترین و پیچیده ترین عملیات واحدی است که وجود دارد. چرا که با توجه به گوناگونی مواد و رفتارشان نکات مبهم و مهمی را به همراه داشته که هنوز بعضی از این نکات روشن نشده اند علاوه بر این چون مدل سازی و توضیح ریاضی آن باید همزمان برای هر 3 پدیده انتقال که شامل انتقال حرارت، جرم و اندازه حرکت است ( برای بیش از یک فاز) تدوین شود و معادلات مربوطه به دست آید این عمل معمولا بسیار مشکل و پیچیده خواهد بود از این رو عملیات خشک کردن معمولا ترکیبی از علم و تکنولوژی و هنر در نظر گرفته میشود و هنر در پدیده خشک کردن در این است که باید بتوان از مشاهدات تجربی و تجربیات فرایندی در طراحی و انتخاب خشک کن ها استفاده نمود.

دانلود پروژه مهندسی شیمی در کارخانه صنایع غذایی رضوی

تعداد صفحات:36
نوع فایل:word
رشته مهندسی شیمی
فهرست مطالب:
مقدمه
فرآیند تولید کنسانتره
برداشت و فرآیند میوه ها
کیفیت میوه
موقع برداشت میوه
تحویل میوه
کنترل کیفی
روش خوب و بد کردن
نمونه برداری ساده
راندمان سیستم ساده
نگهداری میوه ها در سیلوهای رو باز قبل از فرآیند
انتقال میوه ه ها به خط تولید با کمترین آسیب مکانیکی
شست و شوی میوه در حین انتقال از کانالها
ساختار کانالهای انتقال
کنترل کیفی
مرحله کراشر و خردکردن
دستگاه پیش گرمکن
مش تانک
واحد کنترل کیفی
پرس بوخر
ویبراتور
پاستوریزاسیون
افزودن آنزیم
بسته بندی
پرکن گالن های 2 تا60 لیتری
تولید آبمیوه از کنسانتره بصورت مراحل زیر می باشد
مخلوط کردن
فیلتراسیون
هواگیری
پر کنی
سرد کردن
آزمایشات شیمیایی
اندازه گیری PH
بریکس
اسیدیته
کدورت (NTU)
اندازه‌گیری شفافیت و رنگ
تست پکتیناز
فعالیت آنزیمی
قندهای احیا کننده
قند کل
ساکارز
آزمایش سختی
اندیس فرمالین
انیدرید سولفورو
خاکستر
قلیائیت خاکستر
فلزات کم مقدار
ویژگی های نوشیدنی های میوه ای
بسته بندی آب میوه
انواع بسته بندی آب میوه از لحاظ جنس بسته
ظروف فلزی – قوطی آلومینیومی
مزایای قوطی فلزی
معایب قوطی فلزی
تتراپک (ظروف کارتنی)
مزایا ظروف کارتنی
معایب ظروف کارتنی
کیسه های آلومینیمی‌ مجوف
معایب کیسه های آلومینیومی
بطری پلاستیکی(PET)
مزایا بطری پلاستیکی
ظروف شیشه ای
مزایا ی ظروف شیشه ای
معایب ظروف شیشه ای

مقدمه:
تکنولوژی مدرن،این شرکت رابه یکی از شایسته ترین نشانهای تجاری در زمینه کنسانتره آبمیوه و آبمیوههای پاکتی تبدیل کرده است. محصولات صنایع غذایی رضوی با برندهای ساندیس هم اکنون بعنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای محصولات غذایی درایران میباشند و اغلب رستورانها، سمینارها، هواپیمایی، راه آهن، هتلها و سایر مراکز اقامتی و سیاحتی، محصولات تولیدی این شرکت را با افتخار به میهمانان خود عرضه میکنند. بنابراین ترتیبی اتخاذ شده است که محصولات این شرکت بطور وسیعی در شبکه بازار سنتی، فروشگاه های زنجیره ای ، تعاونی ها و سایر مراکز توزیع رسمی‌ کشور پخش و به وفور در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرارگیرد.