سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

سایت کتاب پیچ بهترین سایت دانلود کارآموزی و پروژه

دانلود کارآموزی، پروژه، مقاله، کتاب، آزمون استخدامی، پایان نامه

دانلود پروژه بررسی دیدگاه کارکنان در مورد تاثیر عوامل فشار زای سازمانی بر عملکرد

تعداد صفحات:25
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
چکیده
واژه‌های کلیدی
مقدمه
مفاهیم نظری
عوامل فشار شغلی خارج از سازمان (فراسازمانی)
عوامل فشار درون سازمانی (عصبی روانی و یا استرس)
سیاست ها
ساختارها
شرایط عینی
مراحل و فرآیندها
عوامل فشار (عصبی، روانی) گروهی
عدم انسجام گروهی
عدم حمایت اجتماعی
عوامل فشار (عصبی، روانی) فردی
تعارض نقش
ابهام در نقش
اهداف پژوهش
فرضیه اصلی
فرضیه‌های فرعی
روش‌شناسی پژوهش
تجزیه و تحلیل یافته‌ها
نتیجه‌گیری و پیشنهادها
منابع

چکیده:
در دنیای پیشرفته و فراصنعتی امروز، فشارهای روانی سازمانی در زندگی شغلی افراد، مشکلات فراوانی ایجاد نموده است. نگرانی افراد نسبت به کار و مسائل مربوط به محیط‌ کاری، محیط اجتماعی، اقتصادی و نیازهای متفاوت، انتظارات سازمان از کارمند یا تغییر در تکنولوژی، مشکلات مدیریتی، سیستم‌های پیچیده اطلاعاتی و ترس افراد از عقب افتادگی اطلاعات و غیره، همه باعث میشوند تا افراد بیشتر اوقات زندگی روزمره و زندگی کاری را همراه با هیجانات، تنش ها، نگرانی ها و بیم و امیدهای گوناگون به پایان برسانند که در اکثر موارد با ظرفیت های بدنی و روانی آن ها سازگار نیست. پژوهش حاضر در سال 1378 در یک سازمان دولتی انجام گردید و هدف آن شناسایی، تشخیص، ارزیابی و مقایسه عوامل فشارزای سازمانی و تاثیر آن بر عملکرد کارکنان است.
این تحقیق از نوع کاربردی بوده است. جامعه آماری در این تحقیق، شامل کارکنان اداره آموزش و پرورش است که از سه گروه، مدیران ارشد و مدیران میانی، سرپرستان و سایر کارکنان تشکیل میشوند. این پژوهش توصیفی- پیمایشی از شاخه تحقیقات میدانی است و یافته‌های آن از طریق کتابخانه‌ای و میدانی، با کمک پرسشنامه گردآوری و از طریق آمار توصیفی و استباطی شش فرضیه فرعی و یک فرضیه اصلی، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج بیانگر آن است که بین عملکرد کارکنان (متغیر وابسته) با عوامل فشارزای سازمانی (متغیر مستقل)؛ نظیر خط مشی سازمانی، ساختار سازمانی، فرآیند سازمانی، تعارض نقش، گرانباری نقش و روابط بین افراد، رابطه‌ای معنادار وجود دارد. به بیان دیگر، عملکرد کارکنان تحت تاثیر عوامل فشارزای سازمانی است. در پایان نیز، برای غلبه بر عوامل فشارزای سازمانی و افزایش عملکرد کارکنان در سازمان، پیشنهادهایی ارائه میگردد.

دانلود پروژه برنامه‌ریزی و نقش آن در تامین و توسعه منابع انسانی

تعداد صفحات:32
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
مفهوم برنامه ریزی
تعریف برنامه‌ریزی
مراحل برنامه‌ریزی
اصول برنامه‌ریزی
برنامه‌ریزی آموزشی چیست؟
اهمیت برنامه‌ریزی آموزشی
برنامه‌ریزی نیروی انسانی (man power planning)
تعریف و مفهوم توسعه انسانی
تعریف و مفهوم منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی
تعریف توسعه
تعریف توسعه انسانی
تعریف توسعه پایدار
برنامه ریزی نیروی انسانی؛ پیشینه و ضرورت
نقش برنامه ریزی آموزشی در توسعه و تامین نیروی انسانی
رویکردی استراتژیک به فرآیند برنامه‌ ریزی آموزش
استراتژی آموزش
تدوین استراتژی برنامه‌های آموزشی
رویکردهای استراتژیک در برنامه ریزی آموزشی
استراتژی های سازمانی و ساختار برنامه ریزی آموزشی
فرآیند پیشنهادی آموزش
مزایای برنامه ریزی استراتژیک آموزش
نتیجه گیری
فهرست منابع

مقدمه:
بطور عمده دو دلیل اساسی برای رویکرد استراتژیک به برنامه ریزی آموزشی بر اساس نیازهای واقعی کارکنان وجود دارد: اولین دلیل آن است که تغییرات فناوری، فشار شدیدی بر سازمان و مدیریت آن وارد میکند به گونه ای که پرداختن به آن ها نیاز به کارکنانی با انواع خاصی از مهارت ها و توانمندی های خاص را ایجاب میکند. بطور مثال تصور حرکت به سوی نانو فناوری و جایگزینی فناوریهای نرم افزاری به جای فناوریهای سخت افزاری، نکات قابل توجهی را برای انواع مهارت های مورد نیاز نیروی کار فعلی و کارکنانی که طی چند سال آینده وارد سازمان میشوند را در بر دارد. دیگر آن که قابلیت جایگزینی مهارت های مختلف و تقاضای نسبی متغیر برای یادگیری و بازآموزی مهارت های فعلی، جنبه‌های تحریک کننده‌ای از هر برنامه آموزشی در حال رشد است که میبایست به جای برنامه‌های ثابت آموزشی بعنوان نقطه آغاز برنامه‌ریزی استراتژیک آموزش و تلفیق آموزش با استراتژی سازمانی به حساب آید. به استناد مشاهدات صورت پذیرفته، در شرایط فعلی، مدیران سازمانی دچار یک اشتباه منطقی شده‌اند و نیاز به نیروی انسانی با کیفیت بالا را ضرورتاً مترادف با تقاضای موثر اقتصادی فرض کرده‌اند. به گونه ای که بر این باورند که تقاضا برای مهارت ها را میتوان به طرق مختلف و با کمترین هزینه تامین کرد به نحوی که هیچگونه فشاری بر سازمان وارد نشود، به اعتقاد آنان هنگامی که یک راه بهینه برای پاسخ به نیازهای آموزشی، تامین نیروی انسانی مورد نیاز با کمترین هزینه است، تنها یک راه منحصر به فرد آموزشی برای آن وجود ندارد. در تقابل با این اندیشه باید گفت که نوع برنامه ریزی هر چه باشد و واقعیت ها را مورد نظر قرار دهد یا ندهد لازم است که استراتژی و خط مشی آموزشی مشخصی ارائه گردد. در برنامه ریزی استراتژیک آموزشی ابتدا باید اهداف مشخص شوند. این اهداف نه با فرافکنی حاصل خواهند شد و نه با پیش‌ بینی مترادف هستند. برای دستیابی به اهداف تعیین شده لازم است که پس از تشخیص اولویت ها، یک برنامه یا طرح اجرایی ارائه گردد. بنابراین، تشخیص اولویت ها، بعد از تعیین اهداف دومین گام مهم و ضروری برای ارائه یک خط مشی آموزشی است. در این راه باید انتخابی صورت گیرد که خود جریانی مشکل است و برنامه‌ریزان خصوصاً در حیطه آموزش اغلب به این نکته توجه نمیکنند که انتخاب یک هدف انصرافی از هدفی دیگر را به‌دنبال می آورد. برای تحلیل بیشتر لازم است تا با رویکردی استراتژیک، اثرات برنامه ریزی آموزشی را که از این پس با نام برنامه ریزی استراتژیک آموزش از آن یاد میکنیم بر توسعه ابعاد مختلف سازمان مورد توجه قرار دهیم. لازم به ذکر است که در این مقاله فقط به تحلیل نکات حائز اهمیت در برنامه ریزی استراتژیک آموزشی پرداخته خواهد شد و به تصمیماتی که باید اتخاذ گردند اشاره ای نخواهد گردید، چرا که اتخاذ تصمیمات به شرایط ویژه هر سازمان بستگی دارد.

دانلود پروژه آزادى و عدالت در اندیشه امام خمینى (ره)

تعداد صفحات:46
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
پیشگفتار
مفهوم آزادى
آزادى سیاسى در اسلام
موضوع آزادى در اسلام
معناى صحیح آزادى
مفهوم عدالت
ارتباط آزادى با عدالت
عدالت و آزادى در بزهکاران و تبهکاران
آزادى و عدالت
عدالت ادارى
عدالت جزایی
عدالت اقتصادى
عدالت در قضاوت
عدالت در کارگزاران اسلام
ارتباط عدالت اجتماعى با آزادى
نتیجه بررسى
پى نوشت‏ ها

پیشگفتار:
در نگاه نخستین به مفاهیم آزادى و عدالت، ارتباط و هماهنگى خاصى میان این دو مفهوم نمی یابیم و آن چه را از این دو مفهوم دریافت می کنیم دو گانگى و تا حدى بیگانگى است.
اما پس از بررسى این دو حقیقت و دریافت واقعیت آن ها، هیچ گونه بیگانگى را در این دو مفهوم درک نمی کنیم و درمی یابیم که وابستگى میان آن ها به اندازه‏اى است که هر کدام با نبود دیگرى، تحقق نیافته و به وجود نمی آید; آزادى از عدالت‏ سرچشمه میگیرد و عدالت در پناه آزادى اجرا میگردد و در نتیجه، پیدایش یکى از آن ها بدون دیگرى امکان ندارد. تلاش ما در این مقاله، روشنگرى حقیقت این دو مفهوم از دیدگاه امام خمینى و بیان ارتباط و وابستگى میان آن ها در اندیشه والاى بزرگ ترین مجرى عدالت و سخت کوش ترین آزادى خواه و آزادى بخش معاصر بنیان گذار جمهورى اسلامى امام راحل است که در گفتار و کردار خود، این دو مفهوم را روشن کرده و با تلاشى همه جانبه، خواهان اجرا و پیاده ساختن آن ها در جامعه اسلامى بود و روشن است که سخن ما، در روشنگرى مفهوم سیاسى آزادى و عدالت است، نه مفهوم کلامى و فلسفى و دیگر مفاهیم آن ها.

دانلود پروژه آداب و رسوم شهرستان درگز

تعداد صفحات:37
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
موقعیت جغرافیایی طبیعی و انسانی شهرستان درگز
فرهنگ عامه
رقص محلی
مراسم عروسی
نحوه انتخاب همسر
خواستگاری
مراسم نامزدی
مدت نامزدی
تشریفات عقد
جشن عروسی
پرداخت قاتم
جهیز بران
خوانچه هدیه
تشریفات بردن عروس به خانه داماد
برگردان به فارسی
ترانه گلین یولی
برگردان به فارسی
شب زفاف
پاتختی
پاگشایی
دختر ربایی در قدیم
آئین خواستگاری و ازدواج ترکمان
انتخاب همسر
خواستگاری
عروسی
لباس عروس
مراسم عروس کشان
تشریفات عقد
شعر و موسیقی

موقعیت جغرافیایی طبیعی و انسانی شهرستان درگز:
شهرستان درگز در 130 کیلومتری شمال مشهد و در 37 درجه و 28 دقیقه عرض شمالی و 59 درجه و 7 دقیقه طول شمالی قرار گرفته است. این شهرستان از شمال به جمهوری ترکمنستان و از شرق به کلات و از جنوب به شهرستان های قوچان و چناران و از سمت غرب به قوچان محدود گردیده است. این شهرستان مساحتی بالغ بر 8597 کیلومتر مربع دارد و جمعیت آن بر اساس سرشماری سال 1375، 78097 نفر تخمین زده شده است. درگز دارای چهار بخش چاپشلو، نوخندان، لطف آباد و مرکزی میباشد و ارتفاع آن از سطح دریا 500 متر است. این شهرستان دارای رشته کوه های بسیاری است که از میان آن میتوان از زرین کوه در شمال، کوران داغ و قره داغ در مغرب و هزار مسجد در جنوب نام برد. رودخانه های پر آب و خروشانی همچون درونگر، زنگلانلو، دربندی علیاء از منابع مهم آب این شهرستان به شمار میروند و به واسطه بارندگی مناسب و اقلیم مطلوب این شهرستان دارای جلگه ها، دره ها، و دشت های حاصل خیزی است که جلگه زنگلانلو، نوخندان، درونگر، قره باشلو و میان کوه و دشت لطف آباد از آن جمله اند.
مردم درگز از نژادهای ترک، کرد، ترکمن و فارس هستند و به زبان های مختلف ترکی، کردی و فارسی تکلم میکنند. دره معروف تندوره در جنوب غربی درگز از مناطق زیبا و دیدنی این شهرستان است. درگز از شهرهای تاریخی این سرزمین به شمار میرود و به گواهی مستندات مکتوب تاریخی در نسخ گوناگون از این شهر با نام های دارا گرد، نیسایا، نساء، آپاوارتاکن، ابیورد و خاوران یاد شده است.

فرهنگ عامه:
فرهنگ عامه طایفه ای و ایلی مردم شهرستان درگز، در گذشته چنان بود که هر طایفه و ایل سنن و عادات و رسوم خاص خود را داشته اند، ولی امروز در اثر روابط اجتماعی در طول زندگی چند نسل و اختلاط و امتزاج اقوام در مجموع ترکیب یک فرهنگ ملی بدیعی را به وجود آورده اند که از هر حیث مطبوع و دلپذیر است.

دانلود گزارش کارآموزی اصول و مقررات ساختمان سازی

تعداد صفحات:37
نوع فایل:word
فهرست مطالب:
مقدمه
بررسی و مقایسه تئوری های دانشگاهی و عملیات اجرایی در کارگاه
مراحل طراحی ساختمان
مطالعات
ارائه طرح فیزیکی مقدماتی
تهیه نقشه های اجرایی و گزارشات محاسبات فنی
اجرا طرح ها و نقشه ها
کلیاتی در مورد ساختمان های فلزی
مزایا و معایب ساختمان های فلزی
ساختمان های بتنی
مزایا و معایب ساختمان های بتنی
مراحل اولیه ساخت یک ساختمان
بازدید از زمین
پیاده کردن نقشه
رُپر
گودبرداری
حال این سوالی است که تا چه عمقی باید گود برداری را انجام داد؟
شیب دیواره‌های محل گودبرداری
پی کنی
دسترسی به زمین بکر
محافظت پایه ساختمان
ابعاد پی
بتن مگر
قالب بندی
داربست
قالب بندی سقف
آرماتور بندی
ستون
بتن ریزی
اجرای سقف تیرچه بلوک
تیرچه
بلوک
میلگردهای ممان منفی
میلگرد حرارتی
کلاف عرضی
قلاب اتصال
بتن ریزی
اجرای بتن سبک برای شیب بندی اماکن مختلف
بتن سبک چیست؟

مقدمه:
ساختمان سازی مانند بسیاری از صنایع متداول در جهان دارای قوانین و مقررات خاص خود میباشد که عدم رعایت این قوانین و مقررات باعث تقلیل استحکام و خسارات جبران ناپذیر در حین انجام کار و پس از انجام کار خواهد شد. هدف ساختمان سازی انسان محوری است.
لذا یادگیری و کارآموزی آن برای دانشجویان این رشته زیر نظر مهندسین و متخصصان این فن طبق آیین نامه هایی که حاصل سال ها تلاش و تجربه و مطالعه دانشمندان و مهندسین این رشته میباشد، بسیار مهم می نماید. در خصوص ارائه گزارش جامع و مطلوب از کارآموزی و مفید واقع شدن آن، کار در کارگاه ساختمان را به صورت خلاصه از ابتدا مورد بررسی قرار میدهم.